Kaikki kirjoitukset jotka eivät ole linjassa persujen (Lue Timon) kannan kanssa ovat asiattomia ja törkyä näiden surkimusten mielesttä. Eniten kärsivät persut eivät voi nukkua jos saitilla on kirjoitus missä ollaan eri mieltä timon kanssa.
Nämä surkimukset valvovat saittia koko päivän koska työt eivät paina päälle
persun käsitys asiattomasta kirjoituksesta on seuraavanlainen
8
61
Vastaukset
- nyyh nyyh
älä kiusaa meitä persuja enää nyyh nyyh me kerrotaan äidille nyyh nyyh nyyh
- kylmää faktaa,,,
persut = uhriutuvia puuteriperseitä
- Jyrsijöiden torjunta
Minä minulle kirjoitan, minä minulle persua haukun, minä minulle kirjoitan jatkuvasti ja toistuvasti. Tuohon linjaan se kulkee majava.persun päivä.
Eipä täällä juurikaan ole mitään timon ajatuksia noudateltu, se on sellainen mielenkiintoinen asia, joka on persujen valtaosalle normaalia elämää - itseajattelu, ajattele millainen hienous, se on jotain sellaista johon sinä et ole kyennyt koskaan. Toistat tuota samaa naurettavaa hokemaasi, ja tietysti kommentoit itseäsi ylistäen ja neroksi kehuen :) - soinikaljauskosta
Milloin persu tuntee itsensä yhdenvertaiseksi isä timon kanssa? Silloin kun hän saa torinkulmalla haistella isä timon umpipyhää konjakkipierua. Silloin jokainen tuon kokenut kenttäpersu tuntee olevansa puoluetukimiljonääri kuten Soini ja uskoo myös juoneensa tuota samaa megakallista konjakkia. Niin vahva on soiniuskovaisuus.
- sankkireikä persu
vielä suurempi onni kun saa mahtijärkelään suuhunsa mikä on tullut juuri ulos timon sankkireijästä
- Jyrsijöiden torjunta
Millainen tyyppi kirjoittelee pieruista, kaljasta, kännistä ja kaikenlaista muustakin preteenage-aiheista. Nuo kiinnostavat max. 12 vuotiaita, enkä usko että heitä montaa täällä aikaansa viettää. Koeta hakeutua omaa tasoasi vastaavien joukkoon, he valmasti jaksavat pierujutuillesi nauraa, ensimmäiset kuukaudet, sitten alkaa olla jo aivan liikaa toistoja.
Vaihda jo levyä, tuo jankuttaminen on todellakin antipersun älykkyyskin huomioidan, ala-arvoista.
Eikä auta kirjoittaa eri nikillä, idiotismi lyö läpi kaikkien persooniensi kirjoituksissa. - Jeesus rakastaa.
Jeesus rakastaa myös sinua !!
- kyllä vain
Jeesus puuseppänä olisi tehnyt puudildoja rakkaudella jos ei olisi joutunut naulittavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391829En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81151
- 121058
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80909