Mikähän voisi olla vikana kun läppärissä ei netti toimi. Lauantaina toimi moitteettomasti, mutta sen jälkeen google toiminut muttei aukaise nettisivuja, lataa pitkään ja väittää että ei saa chromeen yhteyttä. Youtuben saa joskus auki, muttei pyöritä videoita. Yhdistetty wlanilla pöytäkoneeseen, mutta sama ongelma vaikka menisi tämän tietokoneen viereen. Osaisikohan joku auttaa? :)
Netin kanssa ongelmia
12
105
Vastaukset
- m nnkhk
Eikö ole muuta selainta, jolla voisi kokeilla yhteyden toimivuutta ennenkuin tekee muita ratkaisuja?
- apua kaipaava
Ei toimi muillakaan selaimilla kokeiltu on
Onko nettiyhteys tarpeaksi nopea?
- apua kaipaava
Pitäisi olla kun kuukauden toimi täysin moitteettomasti
Testaa nopeus tämän sivun kautta: http://www.speedtest.net/
- apua kaipaava
Hankala testata ku ei netti toimi. Voi olla myös sitte jotain vikaa yhteyksissä kun tossa koneessa on windows 8 ja luin ettei se välttämättä toimi kaikkien modeemien kanssa, mutta se on kumma ku ensin toimi ja nyt ei.
- Jumittunut_
Onkohan minulla syy DNA Mokkulassa? Alkanut tulla ongelmaa, että sivu jää jumiin ja tulee ilmoitus että esim Facebook ei vastaa. :-/
- apua kaipaava
Ei ole DNA Mokkulaa vaan ihan wlanilla yhdistetty pöytäkoneeseen
Kannattaa kokeilla käynnistää reititin ja modeemi uudestaan mikäli kyseessä ei ole 4G tai 3G mokkula.
- apua kaipaava
Modeemin oon käynnistäny uudelleen muttei auttanu. Voiskohan siitä johtua kun kotiin tullu lappu että kun PPO yhdistynyt Elisaan niin tekee jotain päivityksiä ja päivittää myös Inteno merkkiset modeemit ja meiltäpä just sen merkkinen löytyy. Helmikuun alussa pitäis nämä päivitykset loppua.
Hei!
Ilmeisesti tässä on päivityksen yhteydessä tapahtunut jokin virhe, ja modeemista täytyisi tehdä laitevaihto. Suosittelen olemaan yhteydessä Saunalahden asiakaspalveluun niin vaihto voidaan suorittaa. Asiakaspalvelun tavoitat numerosta 01019 0230.
- Matias / Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi- apua kaipaava
Täytyypä kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa732480En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1111187
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91105- 201019