Oliko paikkakunnalta? Tuskin on. Toivotaan, että joku kunnon veromaksaja Kimmon tapaan osti talon.
Kuka osti Kimmon talon.
34
1247
Vastaukset
- Juza_Hml
Kuulin vähän juttua että Viinasen Iiro olis ollut ostoksilla. Tämä puskahuhuina kuultu...
- utelias ämmä
Mitä teet sillä tiedolla kuka minkin talon ostaa.
- Kyselen vaan
Olisin mennyt kyselemään urakkaa piha- ja rantatöistä .
- Savis Pena
Lurulle meni
- timantteja
Eiks se ollutkaan Cheek?
- Savis Pena
Tuollahan se sanotaan aika selvästi ja vinkki, ei timantti määäään
- Bulvaanin avulla
Se osti sen itse.
tai sitten on vaan otettu pois myynnistä
- jft
Aiminen ja Salmela osti sen.
vai olisivatko itse ostaneet? miksi se ulkopuolisille myytäisiin?
- Kopparikaappari
Ei luulisi että ulkopuolinen uskaltaa laittaa 1,3 miljoonaa Kimmon rakentamaan taloon. Tosin ei Kimmollakaan hyvin enää mene vaikka "myykin" nykyään Sharp kopiokoneita bulvaanin välityksellä.
- Totuus.
Talon osti Lartman Mika, lopettakaa jo turha arvailu.
- Arvuuttaja
Mika Lartman on siis uusi omistaja?
- asdas
Hauskinta tässähän on ettei kysyinen talo ole edes kimmon
- kuonokopassa uimaan
Eikai kukaan tollasen paska ojan varrelta taloja osta. Onhan noita puhtaitakin vesistöjä.
- ulkona ollaan
Höpötetään jostakin Lartamasta.kun olis joku ihmetyyyppi.Kuka se on ja mitä tärkeetä se on tehnyt kun siitä jauhetaan.
- Larufani
On Lartama vaan ihmetyyppi. Voitti monta milliä ja lahjoitti lastensairaalalle enemmän kuin Cheek, mutta ei pidä siitä mitään meteliä. On ollut Hämeenlinnan HPK:n kaikkien aikojen kovin tappelija.
Omaa myös Hämeenlinnan suurimman kypärän. Sen nähdessään ovat monet pyörtyneet. Kuulin tosijutun siitä, kun joku joka ei Larua tuntenut näki hänet uimahallin suihkussa huudahti: hei tulkaa äkkiä katsomaan, täällä on joku mies vauvan kanssa suihkussa. - dvs<
Tämänkö takia tämä Lartama on ihmeellinen.Ostakaa elämä.
- 333451
Kyllähän iso kypärä on jokaisen miehen haaveena.
- Asunnoton mummo
333451 kirjoitti:
Kyllähän iso kypärä on jokaisen miehen haaveena.
Ja monen naisenkin.
- utsija
Onko so tietoa talon ostajasta? Laru asuu edelleen vuokralla ja Cheek ei kusekkaan Hämeenlinnaan päin.
- saunoja,
Kävin jo Larun kanssa Kimmon ex talossa saunomassa ja porealtaassakin oli.
- sambaaja
saunoja, kirjoitti:
Kävin jo Larun kanssa Kimmon ex talossa saunomassa ja porealtaassakin oli.
-meni miljonäärille joka tekee pesuainepisnistä.
- Utsija
Tarkoitako ferrari Markkua?
- Tietoa
Kyl se talo vekan suvulle vaan men
- Esteetöntä möksäilyä
Tietoa kirjoitti:
Kyl se talo vekan suvulle vaan men
Jumala näin tarkoitti.
- Petsu.
Taisipa mennä Vanajanlinnan herroille kolhoosikäyttöön.
- Salainen Soppari
Kaupunki sen osti ja laittaa kondikseen. Sitten sekin vuokrataan Linnan Herroille !!
- Veksi.
Ei vuokrata, vaan ollaan vuokraavinaan kuten Vanajalinna ja golkenttän alue, eli vuokra sidotaan liikevoittoon, jota ei koskaan ole tullut. Kaupunkia on viety kuin pässiä narussa.
- cndgh
Veksi. kirjoitti:
Ei vuokrata, vaan ollaan vuokraavinaan kuten Vanajalinna ja golkenttän alue, eli vuokra sidotaan liikevoittoon, jota ei koskaan ole tullut. Kaupunkia on viety kuin pässiä narussa.
Niin Vanajalinna tosin tuottaa kaupungille pässi.
- laatutietoine
emmääainakaa
- kateellisia paskoja
Mitä se kenellekkään kuuluu? Eläkää omaa elämäänne ja lopettakaa se kyttääminen.
- Laru.
Minä ostin ja masoin myös pois. En muuta sinne itse, vaan vuokraan pois 1500 €/kk
- Karu.
Kari masoo pois vuokraa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa762509En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721597Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181204
- 131146
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91116- 201019