Edullista majoitusta Miamin seudulta lapsiperheelle?

fefwgww

Suosituksia kaivataan, edullista majoitusta, mielellään uima-altaalla. Saa olla kauempanakin kun on auto vuokrattu. Kunhan on mukava alue, missä viihtyy useampia päiviä ilman tarvetta liikkua kauemmas.

8

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Floridassa 2013

Me majoituttiin viimeksi Fort Lauderdalen alueella, muistaakseni joku Staybridge Plantation-niminen hotelli. Mitään superedullista mun mielestä sieltä suunnalta ei löydy, varsinkin jos haluaa pienen keittiönurkkauksen, makkarin jne. Toi hotelli taisi maksaa jotain 120e/yö, mutta oli halvimmasta päästä tasoon nähden.

Kannattaa tosiaan katsella reippaasti Miamin ulkopuolelta noita hotelleja ja niiden omia nettisivuja myös. Siellä ajelu ympäriinsähän on helppoa kuin leivän syönti.

• yrehrhh

Liian kallois olisi meille tuokin, yritän saada alle tonnilla koko 2vk oleskelun?

• Weston on hyvä alue. Lähellä on Ikea, Florida Panthers jäähalli, Saw Grass, Swap Shop. Beach ½ tuntia. Everglades 15 minuuttia.
      www.vacationvillageresorts.com/VVR/vacation_village_weston/
      Mikä on matkustusajankohtanne? Kesäkuun alussa hinnat näyttää olevat alle 400 euroa viikko/60 neliön lomahuoneisto. Kuulolla olen, jos tarvitsette jeesiä!

• fewwgwege

Toihan nyt näyttää aivan mahtavalta paikalta, voiko tosiaan olla noin halpa? Hintoja en löytänyt mistään, vai enkö vaan osannut etsiä? Huhtikuussa ollaan tulossa (tiedän, ollaan myöhässä majoituksen kanssa)

• 987

Tuo on kylla ns. "time share", pitaa olla lomaosake ostettuna. En tieda ottavatko ulkopuolisia ollenkaan mutta kysymallahan se selviaa.

• fewgffewwf

Ok, no ei ehkä ihan osaketta sentään tarvita näin ekalla reissulla :)

• vkgogg

Mä en nyt ihan täysin ymmärrä tätä juttua?

T:aloittaja

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      186
      1395
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      921
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      788
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60