Pystyykö joku "houdini" auttamaan erämääräisten koordinaattien avulla löytämään oikean metsästysseuran em. alueelta, joka mahdollisesti vuokraisi juhlakäyttöön majaansa :)? Tämä olisi ikikiitollinen!
Olen viettänyt (avecina) ko. majalla eräät 3-kymppiset muutamia vuosia sitten, keväällä. Paikka oli järven rannalla, piiiitkän ja "huonokuntoisen" hiekkatien päässä. Uusi/uudehko hirsimökki, jossa oli paljon majoistustilaa, sekä ylä- että alakerrassa, sekä iso tupa uusine keittiöineen. Grillipaikka oli hetilailla mökin edessä, maasto kallioinen/mäntyinen, rannassa uudehko saunarakennus, jossa oli todellakin iso sauna. Laituri järveen, ja järven rannalla ei tosiaan tuntunut sijaitsevan muita mökkiläisiä - tai ainakaan mitään elämää ei siellä seudulla näkynyt, ja juhlatkin sai pitää rauhassa :).
Tuo mökki kummittelee mielessä ja haluaisinkin selvittää, kenen seuran omistuksessa tuo ko. mökki/maja on, jotta voin kysäistä sen vuokraamista pienimuotoisten häiden järjestämistä varten.
Jos joku voi spekuloida paikkaa niin, että se minulle selviää - olen tiedosta ikikiitollinen!
Tervo tai Karttula, metsästysseurat Ohoi!
Bridget78
1
253
Vastaukset
- Bridget78
Ai niin, ja tuo mökille vievä tie lähti Tervo-Karttula tien varresta, jos en nyt ihan täysin pihalla kartturin paikalla istuessani ollut :D. ( Voi toki olla, että ko. tieltä oli käännytty esim. Pieksämäelle päin..) Näinkin epämääräisten koordinaattien vuoksi haeskelenkin varmaan aikamoista meediota/houdinia, joka tämän visan ratkaisee. Kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774