Riittääkö suomenkielinen ostolupa ja tuontilupa vai täytyykö olla käännetty saksaksi
luvat??
Pistooli saksasta mitä tarvitaan?
3
181
Vastaukset
- vinkki vinkki
Helpoimmalla pääset, jos löydät kauppiaan joka tilaa tavaran sinulle. Monet suomalaiset aseliikkeet tilaavat säännöllisesti tavaraa saksalaisista isommista liikkeistä.
Toinen vaihtoehto on toimia itse. Tällöin tarvitset suomalaisen hankkimisluvan sekä ennakkosuostumuksen EU:n sisäiseen siirtoon. Jälkimmäinen paperi maksaa muistaakseni reilun pari kymppiä. Itse olen lähettänyt sen, sekä valokopion suomalaisesta hankkimisluvasta ja hyvin on riittänyt.
Nykyisin aseiden toimittaminen vaan on vähän kallistunut että halvemmaksi saattaa tulla jos löydät jonkun kaupan hoitamaan tilaamisen puolestasi. Jotta tavara ei mene sivu suun, kannattaa olla vaikka itse yhteydessä ensin saksaan ja pyrkiä varaamaan tuote ja samalla kertoa mikä putiikki hoitaa tilaamisen puolestasi. - asessori
Eli onko sinne on kelvannut ihan suomenkielinen siirtolupa ja ostolupa?
- vinkki vinkki
Juu, ihan saman lapun olen postittanut kuin mitä laitokselta on käteen annettu.
Ameriikasta tilatessa tein yksityisestä maahantuontiluvasta (eri paperi kuin EUn sisäinen siirto paperi) englanniksi käännetyn version jonka lähetin virallisen suomenkielisen kaverina. EUn sisällä menee onneksi helpommin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722