Sanoin, etten tarvi, mutta niin vain lähettivät!
Pakkomokkula mullakin!!
3
139
Vastaukset
- Juu näin on.
Niin ne tekee. Väkisin myyntiä. Ovelasti kytkeneet sopimuksen jonkun toisen sopimuksen yhteyteen, josta eivät mainitse erityisemmin myyntitilanteessa, asia on piilotettu pienellä präntillä. Pian sinulla on mokkulakin jota et tarvitse.
- Saunan taa...
Saunalahti harrastaa pakkomyyntiä, eivät kysele, minkälainen on netin käyttö, jos on yhteys häikkää, suosittelevat ottamaan reitittimen, vaikka käyttöön riittäisi pelkkä 4g tikku, reititintä saa katsella 14 päivää, mutta kun laittaa koneeseen, palautusoikeus päättyy, olet naimisissa 3 vuotta saunalahteen. Soneralla reititin sopimus 24 kk, ongelmien sattuessa käskevät ottamaan yhteyttä omaguruun, ja se maksaa hunajaa, haluavat tehdä vaan tulosta.
Reitittimiä pystyy ostamaan muualtakin, ja ovat halvempia, eikä ole naimisissa operaattoriin. Sitten valitsevat reitittimen yhteyteen kalliimman yhteyssopimuksen, eivät tarjoa muita vaihtoehtoja. Säästöäkö joka sekunti??? Ja pjaskan marjat.
Hei yliopisto-opiskelija,
Kenties kyseessä oli Tuplalaajakaista-tarjous, jossa kiinteän yhteyden sai edullisemmin, kun otti sen kanssa mobiililaajakaistan? Tämä näkyy tilausvahvistuksessa. Vai oliko kyse siitä, että halusit pelkän mobiililaajakaistan sim-kortin ja laite (nettitikku/reititin) sinulla oli jo omasta takaa?
Voit kirjautua Palstalle, palsta.saunalahti.fi , ja kysyä asiaa sitä kautta. Jos lisäät Palstan profiilitietoihisi asiakasnumeron, voidaan tilannettasi tutkia tarkemmin.
Seppo / Saunalahden Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1012900En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101834
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3861692Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039