Onko sopivat? Eiks niiden pidä olla sellaset jonkun "malliset" että sopisi pitkäselkäiselle tai jotain?
Linkki valjaisiin:
http://www.mustijamirri.fi/tuote/rukka-mini-comfort-valjas-lime/030826/
Rukka Mini Comfort valjaat Mäykylle?
3
525
Vastaukset
- Mäykkääjä
Mulla on meidän kääpiöille nuo M-kokoisena. Eihän ne täydellisesti istu (se keskiosa jää ehkä hippasen lyhyeksi) mutta mäykyt tykkää. Se alaosa on hyvä, kun se ei hierrä kainaloita. Ongelmia ei ole näiden kanssa ollut. Sovittamatta ei kannata ostaa.
- harmiharmaala
Hei ,ilokseni huomasin, huonona netin käyttäjänä ,että löydän muitakin pikku mäykkisten "emäntiä, isäntiä"...
Minulla on maailman ihanin pikku "sielun kumppani " jonka nimi on Harmi. Ystäväni täyttää keväällä neljä vuotta, Olisi oikein hyvä aika tehdä pennut jos kohtalo niin suo. Elämän polkujen varrella ei vastaan ole sellaista sulhoa neidilleni tullut että olisi oikeasti "natsannut". Toivoa ei ole menetetty koska Harmi on Hyvin Kaunis,viehättävä neitonen. Rotu määritykset varmasti täyttyvät. Vika on emännässä joka on hukannut sukutaulukot kun ei niistä perusta. Jos Mikkelin seudulta löytyisi keväällä sulhas ehdokas kylään, niin toisihan se tähän arkeen "aikamoista vaihtelua..." - aloittajaaaa
Harmi on tosi ihana nimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231168- 70880
- 48874
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 33702
- 60699
- 94673