Jos kerran muut ovat epäpyhiä niin sillä logiigalla valtakunnan pelle jari nököhammas on profeetta.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014021418041283_uu.shtml
Onko jari sarasvuo pyhä mies ??
4
57
Vastaukset
- Jumaluuskompleksi =
Sarasvuo on raadonsyöjä joka nököhampaillaan järsii väkivaltaisesesti kuolleen Jenna Lepomäen ruumiista itselleen elantonsa. Sairas tyyppi jolla on sama jumaluuskompleksi kuin Lilolla (paskaa joka kilo), katso:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jumaluuskompleksi
= Sarasvuo - _Jeui
Viitaten Jari Sarasvuon Pipopää kommenttiin A-studion Kannabisillassa... Melkein katkean naurusta kuunnella kun ihmiset omalla face-naamallaan kommentoi Jari Sarasvuota mulkuksi jne :D Politiikot niinkuin Arhinmäki eivät saa juoda virka tai edustus -ajallaan, mutta Jari Sarasvuo ei saa edes saunakaljaa juodessaan Twiitata pipopäästä ;D
Oman näkemykseni mukaan kateelliset kannabiksen polttajat reuhaa ja nimittelee Jaria ja moittii showta joka silti saa lukemattomia katselumääriä Nelosella.
Se että Jari kuohuttaa, on sitä että Jari on kiinnostava mediapersoona. Jarilla on oman ihmistuntemukseni kautta (häntä TV:stä seurattuani) tullut sellainen käsitys, että hänellä on terve huumorintaju. Arvatkaa kahdesti jaksaako Huumorintajuinen tv-persoona välittää kuka tykkää ja kuka ei heidän huumoreistaan. Putouskin on lakannut naurattamasta jo aikaa sitten suomalaisia, ja silti tätä showta seurataan lähes 2 miljoonan suomalaisen kotitalouden voimin.
Jari on Show mies ja siitä saa palkkansakin. Käykää kattoon monen muun vähemmän kiinnostavan suomalaisen twiitit saunakaljojen jälkeen ja arvoikaa sitten uusiksi näiden showmiesten kommentit.
Kateus on pahe.Kiteytit juuri erinomaisesti Sarasvuon ja sen Shown!
Se ei pskaakaan kyllä välitä yleisöstää tai siitä, kuka sitä seuraa, pääasia että pääsee esittelemään omaa Mt. Everestin kokoista egoaan TVssä, ja saa siitä vielä MAKSUN! :)
Ja tämähän toki tekee TV-persoonasta erinomaisen talk-show juontajan, eikös vain? :)
Ei o! :/
Se on pyhä lehmä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271558Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131353Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121008
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826