https://docs.google.com/document/d/1h2wkrI88MvIMjWBIh9W17Z-2rJNgRv1fiGHiGhjPOfo/edit?pli=1
Täh?
33,3 km
2
168
Vastaukset
- 934939
Täyttä hömppää. Tieteellisyyden sijaan hommaa on tutkittu musta tuntuu menetelmällä. Mukaan otetaan vain ne kirkot jotka sopivat tuohon kaavaan...
- Tätä on nähty...
Eikä edes MuTu- menetelmällä, vaan vimmaisella päättäväisyydellä jossa ensin päätetään mielikuvituksellinen lopputulos ja sitten aletaan "tutkia" asiaa, valikoidaan "todisteet" jotka sopivat "teoriaan", jätetään epäsopivat faktat huomiotta ja väännellään oikein väkisin neliöpalikkaa pyöreään reikään. Yhteinen piirre kaikille pseudotieteilijöille. Toinen yhteinen piirre, mikä luultavasti kohta ilmenee tässäkin ketjussa, on se että itse "mestari" luultavasti ilmestyy vaahtoamaan suuruusharhoissaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774