Miksi ei pääse suomi24.fi postiin?
mikä sähköpostia vaivaa taas?
9
137
Vastaukset
- TAAS!!!!
Sammaa kysyn minä???
- Paska mikä paska
Sitä on ilmeisesti taas uudistettu ja kehitelty?
- Paska on
Vuosia ollut tämä posti ja nyt alkaa riittää nämä jatkuvat ongelmat ja vieläpä ilman selityksiä, vaan yhtäkkiä posti taas toimii seuraavana päivänä.
- apuaaa
On se kummaa kun minulla se posti on toiminut koko ajan hyvin, mutta muualla vaikka mitä häikkää, etenkin minä-profiilissa..
samaa paskaa täälläkin, ei toimi, herjaa vain; sivun lataamisvirhe. Ei ne näistä viesteistä mitään välitä...nauraa vain...ha, ha, haa
Hei,
Olen todella pahoillani, ettei sähköposti toimi. Iltaisin palvelussa ja Postissa voi olla ruuhkaa, mille emme kuitenkaan tällä hetkellä voi tehdä mitään. Selaimen vaihto voi auttaa kirjautumisongelmissa ja Plus-palvelun IMAP-ominaisuudella saa postit suoraan oman koneen sähköpostiohjelmaan.
Mikäli nämä mainitsemani keinot eivät kuitenkaan auta, kerro lisätietoja muun muassa saamistasi virheilmoituksista, ajankohdista, kokeilluista selaimista, kirjautumispaikoista ja kaikesta, josta voisi olla apua ongelman korjaamiseen.
Uudistusta rakennetaan jotta voimme ratkaista nämä kuormitusongelmat. Koska palvelu on niin laaja ja sillä on jo jonkin verran ikää, ei uudistusta voi toteuttaa nopeasti. Siksi nyt tarvitaan kärsivällisyyttä.
Terveisin,
Suomi24 Ylläpito - Martta- Jumitus24
Milloin meinaatte sitten tehdä jotakin palvelimen jatkuvalle ruuhkautumiselle? Mainostatte itseänne suomen suurimpana keskustelusivustona vaikka kapasiteetti ei siihen riitä? Iltaisin palvelimenne on täysin tukossa, ja viikonloppuisin en juuri edes viitsi vaivautua koko sivustolle.
- samapaska - taas
Plus-palvelun IMAP-ominaisuudella
............
Tassa syy miksi ei toimi - ohjaavat maksulliseen! Paasis edes viela kerran niin lopetan paaaaska ohjelman kayton. - mie romahan
Älkää kirotko avauksessa, pyysin poistoa. Turhaa te massapostitatte muutenkin täyttä palvelua. 40 viestiä poistunut tänään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104