Kuinka moni on oppinut perkolaattorin käyttämään? Ostin vuosi sitten oman mutta en oikein sen kanssa sinuiksi pääse. Oon nyt "Lilan tuotteista käyttänyt Kharismaa mutta sakkaista tuntui olevan. Olen kokeillut myös suomalaiskahveja mutta ne on niin laihoja (paahto vain 1 tai 2)). Mahdanko käyttää väärin? Kuinka te käytätte sitä, siis missä suhteessa vesi, purut?
Perkolaattorista kysyn
skånerost bäst?
3
121
Vastaukset
- TAkaTAKatakaTAka
Meillä vaimo laittoi pannukahvin puruja mutta en enää muista oliko suomalaistyyppistä laihaa kahvia vai näitä tummia ruotsalaiskahveja. Entä jos murskaat itse pavut?
- fdfhdhsfhsfjh
Mikä se on? Jokin kahvin jauhattaja vai?
- kotkotkoot
perkulaattoria en vaihtaisi pois. osta karkeampaa kahvia niin ei tuu sakkaista. jos keitän kahdeksan kuppia laitan seisemän lusikkaa. toimii useamman kahvisortin kanssa mut ei lövbegslila, tulee liian vahvaa mielestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725