Ensinnäkin ei ole palstaa minne voisi kirjoittaa facebookiin kohdistuvaa arvostelua, joten kirjoitan tänne, kun en muutakaan keksinyt. En viitsi mennä kirjoittamaan paikan päälle eli siihen ryhmään johon tämä nyt kohdistuu, sillä siitähän ei hyvää seuraa tietenkään.
Mutta kun on ryhmä, johon ihmiset omasta halustaan laittavat valokuvia ryhmän aiheeseen liittyen, niin minun mielestäni ei tarvitse muiden ryhmäläisten mennä kiiittelemään että kiva kun laitatte, olette niin ihania. Ja vielä vähemmän mennä sitten sanomaan, että kiitos kun VIITSITTE laittaa. Mitä? Omasta halustaan laittavat. Ja yleensä tuo viitsitte tulee sitten, kun joku "ääliö" on mennyt yhtä kuvienlaittajaa kehumaan hänen hienoista ja taitoja todistavista kuvista. Että sitten tullaan kirjoittamaan, että kiitos kun viitsitte, että älkää välittäkö tuollaisista ääliöistä, jotka vaan yhtä kehuvat, että kaikillahan teillä on hienot kuvat.
No, sori vaan, kun en erityisemmin kiittele että kiitos vaan kun viitsitte ja jaksatte kaikesta huolimatta niitä kuvianne esitellä. Etenkin kun sitten on vielä vaarana, että 1) joku yritys facebookilta suurella rahalla sen julkisesti esitetyn kuvan ostaa, 2) joku toinen käyttäjä kopio kuvan itselleen ja käyttää sitä miten käyttää... Jep. No, jokainen tekee kaiken omasta halustaan.
Pitänee pyytää anteeksi seuraavaa
en kiitä erityisesti
0
88
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764