palsta nykyisin sellainen jossa on NORMAALIA keskustelua?Ilman massapostauksia ja herjauksia ,siis @suomi24 sääntöjen mukaisia?Kiitos tiedosta!
Onko yksikään Suomi 24
6
126
Vastaukset
- ennen apua nyt?
Sitä minäkin olen ajatellut ennen tätä voi käytää neuvo ja kysy minne kääntyä eri ongelmien kanssa mutta ei nykyään.Eikö säännöt enää ole kuten ennen?
- Saasta24
Ei. Palstat täynnä sekopäitä luotsit mukaanlukien.
- onko näin
Vastaus tulee ehkä pienellä viiveellä kuten poistotkin?!
- Huomannut
Eli ei ollenkaan.
- viipymättä
Huomannut kirjoitti:
Eli ei ollenkaan.
Kiitos tiedosta siis säännöt ovat uudet vaikka niitä ei ole vielä julkaistu,neuvot tulevat muilta palstalaisilta joskus pienellä viiveellä ja poistoja ei siis tapahdu ollenkaan!Silloin voisi myös poistaa "ilmoita asiaton viesti"niitähän ei näin ollen ole edes viiveellä?!@suomi24
- onko näin?
JOS @suomi24 sisäpiiriin kuuluvat ovat tätä mieltä että UUDISTUMINEN on tätä luokkaa mitä näillä palstoilla on viime aikoina näkynyt niin kaikki palstat olisi ehkä ilmoitettava K18 alle ja tosiaan julkaistava ne "uudet säännöt"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764