http://www.kp24.fi/uutiset/Default.aspx?newsid=348207
Avoimesti biseksuaali Sebastian Tynkkynen on kokenut syrjintää muualla, mutta ei perussuomalaisissa
Perussuomalaisten Nuorten vt. toiminnanjohtaja Sebastian Tynkkynen on syntynyt Kokkolassa. Kuva: Jukka Lehojärvi
Sebastian Tynkkynen on saanut homopiireissä haukkuja niskaan siitä, että on perussuomalainen. Uskovaisten keskuudessa ei aina hyväksytä sitä, että Tynkkynen on avoimesti biseksuaali ja ajaa seksuaalivähemmistöjen oikeuksia. Kun ihmettelee sitä, miten perussuomalaiset puoluevalintana sopii kuvioon, saa yllättävän vastauksen.
– Perussuomalaisten Nuorten kolmesta palkatusta työntekijästä kaksi kuuluu seksuaalivähemmistöön. Millä muilla nuorisojärjestöillä on näin iso prosenttiosuus?
Lue laaja henkilöjuttu sunnuntain Keskipohjanmaasta ja katso Keskipohjanmaan Facebookista haastatteluvideo.
persuissa eniten poikkeavia
11
81
Vastaukset
- suurin osa
natseistakin oli homoja
- majavaperser,,
Ei enää, kun sinulle vajakille annettiin lemput!
- Peräpohjalainen
Tästä syystä:
Perussuomalaisissa on seinät leveällä ja katto korkealla.
Eräs asia kuitenkin ihmettyttää - miten on mahdollista, että puolueen johtaja on katolinen? Paavihan tunnetusti vastustaa aborttia ja lapsiluvun säännöstelyä esimerkiksi Afrikassa. Afrikassa väestömäärä kasvaa yli äyräiden, ja Välimeri näyttää ikävästi vuotavan Eurooppaan päin.
Afrikan väestönkasvua täytyisi tietenkin hillitä kaikin mahdollisin keinoin - kuivuva, nälähädistä kärsivä manner ei kestä räjähdysmäistä väestönkasvua.
Timo Soini on katolinen. Eikö aborttia ja ehkäisyä pidä kannattaa (myös) Afrikassa? - mikä liikkuu
loogisuus ei ole niitä persujen vahvimpia puolia...
kaikki käy. - Pysytään suomssa
Oliko tuo tulva-alueitten tuomia ajatuksia , Asia kerralaan ja manner kerralaan . Suomi ensin ja sitten muut "uskonnot"
- KunnioitanLesboja
Homo huutaa HALOO kun on oikeassa. Suomalainen on aina suomalainen oli se homo tai ei.
Petturit on asia erikseen. - ei yllätä
kun tietää mitä persut puuhailevat homosaaressa ja ylikiiminkiläisellä metsäaukiolla
- kurkuttaja
Timon pusuhuulet tekee gutaa kyllinvarressa ja imee paremmin kuin Jussuf
- näin persu
http://sebastiantyne.com/2013/01/01/uskovaiset-homot-verkosto-alkaa/
inusta on saattanut ehkä tuntua siltä, että olet ainoa ja tulet olemaan aina asioidesi kanssa yksin. Meitä on kuitenkin monta. Kerrottuani itse julkisesti, että olen biseksuaali, monet jätkät ovat ottaneet yhteyttä ja kertoneet omia kokemuksiaan ja kyselleet, eikö meidänkaltaisille olisi mitään omaa paikkaa, missä voisi pitää yhteyttä ja jutella vailla pelkoa leimoista. Monen kuukauden harkinnan jälkeen päätin ruveta kokoamaan yhteen tällaista porukkaa. Yhdessä me voidaan kasvaa Kristuksessa ja saada vierelle veljiä, joihin voi luottaa. Tulevaisuus vain näyttää, mihin Jumala johtaa, ja mitä voidaan tehdä yhdessä. Voidaan esimerkiksi järjestää illanviettoja, valtakunnallista miittiä tai jopa pitkällä aikavälillä tehdä jotain videota, jos löytyy rohkeutta ja jäsenii jotka haluaisivat olla mukana, jossa kerrottaisiin seurakunnille, mitä pitää muuttua, jotta myös homot ja biseksuaalit voisivat kokea olevansa tervetulleita seurakunnissa.
Tule mukaan porukkaan, jossa kaikki hyväksytään sellaisena kuin ovat, ja toisia tuetaan kertomatta yhtään mitään eteenpäin. Ketään ei pakoteta mihinkään eikä lyödä tuomiolla. Jos kiinnostuit, lue alta, miten homma pistetään käyntiin. Siunausta sulle, olit sitten kuka, tai mitä tahansa! Olet Jumalalle arvokas. -Sebastian - Tarkkana vaaleissa
UUSTAISTOLAISET ARHINMÄKILÄISET TUKEVAT SILMITTÖMÄSTI CHAVEZIN MUOTOILEMAA POLITIIKKAA
Chavez-henkinen Venezuelan kommunistijohto (pian syrjäytettävä vaaleja manipuloinut Maduro) johtaa mielenosoittajien jahtaamista ja ampumista Caracasin kaduilla
katso video
Varo tätä, varo vanhan Kremlin-ajan politiikkaan sitoutunutta vasemmistoliittoa
http://news.yahoo.com/video/venezuela-clampdown-shock-troops-target-221602258.html
ÄLÄ YLI PÄÄSTÄ PERHANAA
EIKÄ ARHINMÄKILÄISIÄ EU-PARLAMENTTIIN
CHAVEZIN TIE EI OLE MEIDÄN TIEMME - persujen
nuorisojärjestö on täynnä homoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796