äiti ja isä eroo ja äiti sanoo et sil ei oo tunteita isää kohtaa muka kymmeneen vuoteen ja se on muka esittäny et sil olis isälle. ja isä haluais vielä olla ja se on surullinen . ÄITI ON PASKA AKKKA !!!! oon siis 12v poika
äiti ja isä eroo :((
5
83
Vastaukset
- voimia sinulle
Ymmärrän tunteesi ja hätäsi! Äitisi ei voi hyvin. Ehkä ei ole hänen tunnetarpeensa täyttyneet. Tiedätkö, onko äidilläsi joku toinen mies vai muuten haluaa päästä irti häntä ahdistavasta tilanteesta? Tai onko isällä ollut joku toinen nainen? Ellei kummallakaan ole toista, on vielä toivoa! Juttele molemmille rauhallisesti ja lempeästi ja sano, että SINUN takiasi jatkaisivat ja yrittäisivät MOLEMMAT ja toimisivat toisensa hyväksi, ei itsekkäästi. Olethan heidän yhteinen lapsi ja molemmille rakas! Voi olla, että he ehkä kuulevat, mitä sanot. Tai sitten ovat vain omien tuntojensa vankeja.
Sinulla on joka tapauksessa isä ja äiti, vaikka heillä menis keskenään tosi huonosti. Ja vaikka heille tulisi lopulta ero.
Älä asetu kummankaan puolelle toista vastaan, jos vain voit. Hyvin vaikea on sanoa, mistä ne ongelmat johtuu, mutta ehdota heille, että yrittävät vielä! Ja sano, että sinun takiasi yritäisivät! Toivon sydämestäni, että he tajuavat tilanteen ja jaksavat jatkaa yhdessä!- jovk
Oon monesti sanonu mut isä kyl ite haluis jatkaa mutta äiti ei. Ei kummallakaan oo toista.
- Saddd
Samaa pelkään täälläki, ku äiti ja iskä huutaa koko ajan toisillee ja oon kuullu niitten keskusteluja, kun iskä kysyy äidiltä esim. Huutaen "rakastaks sä mua?!" ja sit äiti on ihan hiljaa. Sit iskä puhuu välil jostai äidin toisest miehest...
- jovk
yritä sä myös jaksella
Moi! Olen pahoillasi puolestasi, että joudut kokemaan vanhempien eron. On aina kurja juttu kaikille osapuolille, että parisuhde päättyy. Tämä parisuhteen päättyminen on kuitenkin vain vanhempiesi välinen kiista, se ei johdu sinusta eikä missään nimessä ole sinun syysi. Sinun ei tarvitse valita mitään puolia vaan molemmat vanhemmat ovat sinulle edelleen vanhempia, se ei muutu.
Vaikka eroaminen on kurjaa, niin usein se on väistämätön juttu. Jos parisuhdetta jatkaa väkisin, ei se ole kenenkään kannalta hyvä ratkaisu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816