Itselläni vhreät, joka on hieman ruskehtava.
Silmienne väri
16
92
Vastaukset
Vihreät täälläkin penskana oli sinivihreät, mutta pari vuotta siten muuttuivat vain vihreiksi. Ihmeellistä miten silmien väri muka voi muuttua niin vanhana, mutta näin kävi.
- oce
Harmaan rusertavan vihreet.
Tumman ruskeat.
- VeH()()()()()()()()()()|
Luultavasti siniharmaat silmät omistan.
- Oudot xd
Pääosin ne on kai semmoset suht vaalean ruskeat, mutta myös jonkinlainen vihreä sävy :D
- Eräs trotskilainen
Harmaanvihreät, ja siinä pupillin ympärillä on vaalea rengas. (?)
Melkein tällaiset: http://1.bp.blogspot.com/__UQSIjH59iA/TB84o8ngyeI/AAAAAAAAEFk/a7aiqGjgd9A/s1600/Hazel_Eye_1024x996_Pixels.jpg- oce
Hmm m. Mulla on ehkä jotenki vihriämmät ja rusertavammat ku noi. Ja mulla on vähä auringonpolttamia.
Karolinilla on täsmälleen tuollaiset. (Hän on vieläkin hiihtolomalla, ja jatkan tuuraamista.)
- kurpizza_
En minä tiedä.. Riippuu valaistuksesta. Sisällä sinisen/vihreän harmaat, ulkona aika vaalean siniset... Sitten se rosoinen ohut renkula (mikä se on?) pupillin ympärillä on keltainen.
Se on osa silmän värikalvoa eli iiristä. Minun silmäni ovat siniharmaat, pupillin ympärys on harmaa.
- fnfnfn
Semmoset maailman tylsimmät melko tummat siniharmaat silmät. Toisessa silmässä tosin on yksi pieni ruskea piste (!!!) mutta se näkyy vain kirkkaana päivänä kun pupilli on pieni.
limbal ring
- fnfn Violetinpunaiset, koska mahtavuus. >:D
- HeKeKeKe
Pupillin ympäriltä vähän vihertävät, muuten sinertävän harmaat.
- shadow_angel
sinivihreet:p
- asdufienucylauirg
Armeijjan vihreä
- tyttö 99♡
Vihreet joissa on hieman ruskeaa ja keltaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7272266Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?502259- 1252173
- 1272113
- 541756
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2411633- 311361
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201309Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161195Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381137