Paras tapa eläkesäästää on ostaa jonkin verran Bitcoineja. Paperilompakkoon vaan talteen niin saa eläkkeelle jäätyään sitten tarpeen mukaan tehdä ostoksia niillä ja maksaa laskuja. Jos jää vaikka muutamankin vuoden päästä eläkkeelle niin silloin jo Bitcoin hyväksytään yleisesti maksuvälineenä ja nyt sijoitettu pieni summa riittää moninkertaisesti ostoksiin ja laskujenmaksuun. Mikään rahasto tai säästötili ei vedä tälle eläkesäästämisen muodolle vertojaan sillä eurot myös menettävvät ostovoimaansa. Bitcoineja on rajallinen määrä. Niiden ostaminen onhelppoa ja voi vaikkapa hyväksyä maksuna kun myy sohvan tai metsää.
Bitcoinien salaus on niin vahva että edes koko auringon tuottaman energian valjastaminen nykyaikaistakin energiatehokkaammilla tietokoneilla ei riitä vaarantamaan sen turvallisuutta.Bitccoinien ostovoiman kasvu perustuu siihen ettei kuaan vedä välistä inflaation muodossa.
Bitcoin - Paras eläkesäästämisen muoto
6
280
Vastaukset
- Bittiheikki
Olen kokeillut. Helppoa ja turvallista jos ostaa suomalaisesta palvelusta.
- Synkkä tulevaisuus
Bitcoineja on rajallinen määrä, mutta vastaavia näennäisrahoja syntyy kuin sieniä sateella. Nyt on jo automaattisia ohjelmia, joilla kuka tahansa voi perustaa bitcoinin tapaisen valuutan. Yhdessä nämä muodostavat loputtomasti kasvavan määrän tarjontaa, ja ihan klassisen rahateorian mukaan niiden arvo lähenee nollaa. Näin käy aina, kun joku syytää markkinoille määrättömästi rahaa.
- Bitcoineja käyttävä
Jokaisessa näistä on aina kysymys omasta valuutastaan. Bitcoinin käyttäjäkuntaa ja vakiintukutta asemaa ei voi kopioida napin painalluksella. Toki näistä voi mielestään suurimman valita vaikkapa Bitcoinin kaveriksi, jos haluaa käyttää vähän toisenlaista. Näissä kryptovaluutoissa on teknisiä eroja jonkin verran.
Vaikka sieniä syntyisi sateella kuinka paljon, ei suosituimman sienen asemaa noin vain syrjäytetä.
- Xeiron
Mitenkäs nämä yhtäkkiä kadonneet bitcoinit - satojen miljoonien dollarien arvosta bitcoineja katosi, ja hukkaajat vain levittelevät käsiään...
Täysin turvaton valuutta, siihen kannattaa laittaa kiinni vain sen verran minkä voi menettää silmää räpäyttämättä. - Hyvä tästä tulee
Voihan noita muutamia bitcoineja hankkia, jos uskaltaa pelata kohteella, jolla on iso volatiliteetti. Yhtenä päivänä arvo 1bitcoin 5 euroa, sitten 800 euroa ja kohta 250 euroa.
Kultaan voi sijoittaa myös paitsi, että nyt taas ei oikein tiedä kuka manipuloi kullan hintaa. Jos ostaa kultaa osta sitä vähintään 10 vuodeksi.
Mun sijoitusstrategiani on tällainen:
- Viimeiset 15 vuotta olen pitänyt korkeakorkoista tiliä pankissa ja aina vuoden alussa lähetän verottajalle muutetun veroprosentin siten, että maksan veroja enemmän, kuin on tarpeen. Veronpalautus on vuosittain n. 1200-2000 euroa. (Valtio maksaa n. 2% korkoa).
- Olen ostanut kultaa viimeisten viiden vuoden aikana 8000 eurolla. Nyt en osta enää vaan odotan eläkkeelle pääsyä (N. 12 vuotta vielä).
- Sijoituspankissa sijoitustili. Sijoitettuna 20 000 euroa. Osta, kun markkinat romahtaa ja odota.
Bitcoiniin en ole uskaltanut lähteä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395100Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111660Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738