Äidilläni oli tänään syntymäpäivä. Toivotin aamulla onnea ja sanoin, että lahjakin muuten löytyy. Äiti katsoi ja kysyi voi miksi mulle lahjan ostit. Purskahdin melkein itkuun, en tiedä miksi. En ole lahjaa kuitenkaan koko päivänä antanut ja ajattelin käydä huomenna palauttamassa. Olen koko päivän itkenyt yksikseni tuon lahjan takia. En tiedä mikä mulle tuli... Olen 17 ja äiti täytti 45.
Mikä vikana?
Sikke24
1
60
Vastaukset
Hei Sikke24!
Selvittäkää äidin kanssa tämä asia, ettei se jää vaivaamaan kumpaakaan. Ihanaa että olet muistanut äitiäsi, vaikkei äiti oikein vaikuttanut innostuvan. Mitä tapahtuisi jos nyt menisit äitisi luokse, sen sijaan että olisit yksin?
Toivottavasti asiat selviävät!
Ihanaa kevättä toivottavat Jyväskylän nettiSaappaat Jussi ja Laura
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806