Hei. Voisko joku kertoa mitä tarkoittaa kun unessa hämähäkki kävelee omassa verkossaan, seison siinä vierellä naama kiinni verkossa ja joku mies kertoo siinä ettei tartte pelätä et se ääntää ennen ku pistää. Sit se hämppis tuli lähelle ja alko äänteleen.. seuraavaksi näin stressaavaa unta et olin ravintolassa töissä, tarjosin kännisille juomaa, olin ihan pihalla et missä on mitäkin, hyllyllä olevat pullot meinas kaatua alas vinolla hyllyllä. Sit joku mies tilas kalaruokaa seuraan liittyvälle miehelle. Yritin ehdottaa kalapuikkoja, häpesin ku joku pomo sano et ahvenia paistaa.. Sit aloin paistaa, annoksessa oli myös pottuja, mietin teenkö väärin. Sit se annos onnistu, kaadoin lautaselle, sanoin et suolan voitte lisätä itse, niin se asiakas kaatoi puoli purkkia suolaa siihen yhen kalan päälle. Sanoin et käyn virauttamas veden alla kalaa. Kun olin menossa pesemään sitä, annos tippui lattialle koska joku mies avasi oven ja tönäisi mua. Kävin pahoittelemassa asiakkaalle jolloin selvisi et se asiakkaan kaveri oli enoni joka oli vanhentunut hirveesti, se suuteli mun kättä.. tein samassa unessa subileipää veljelleni, enkä saanut sitä millään pakettiin.
hämähäkki unessa
pöö70
2
180
Vastaukset
- räs trotsk|lainen
Jätä huumeet vähemmälle
Unessasi koit aluksi uhkaa, jonka jälkeen olit hämmentynyt. Seuraavaksi koit häpeää, jonka jälkeen epäilit itseäsi ja omia kykyjäsi. Lopuksi koit selkeästi tehneesi virheen vaikka syytä oli toki muissakin. Lopuksi huomasit, että asianosaiset olivat lähisukua.
Tällaisia tunteita koetaan esimerkiksi uudessa työpaikassa tai odottaessa uusien tehtävien alkamista. Tässä tapauksessa lähisukuakin oli osallisena, joten asia voi liittyä perheeseesi. Ehkä koet tuottavasi heille pettymyksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa512089En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101364
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81004- 81972
- 20959