Ukrainan Yanukovych kuollut

Poissa on hän

25

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitipäs sattua...

Oliko taas lipsahtanut poloniumia tms. lounaasen?

• Loistava taktinen

veto KGB:ltä.

Nyt se ei voi pyytää Ras Putinia sotimaan.

Kyllä rysssä osaa nämä hommat.

• TimTT

Se, että nyt kukaan ei enää voi väittää että venäläisten väärentämä Janukovitzin avunpyyntöasiakirja on väärennös! ;)

Ja samalla avautui näppärästi uusi presidentin vakanssi Ukrainassa, joten on ihan oikeutettua pitää ne uudet vaalit?

Toisaalta: uutisessa mainitaan kylläkin että tieto on "unconfirmed", joten voi olla ihan hyvin pelkkä "ankkakin"?

PS: *kööööh köh köh* ja mitenkähän *köh* luonnollisesta kuolemasta mahtoi olla kysymys!? :D

• Ilttiksessä

Suomen mediassa ei oo mitään tietoa tuosta.. toisaalta kaikki tulee aina viiveellä tänne , mutta voi se olla pelkkä "provokin"..

• Tavisten Ilta-Paska

No eipä tietenkään. Ykkösuutinen suomen iltapaskassa on tänään Sara Chafakin kuva ilman meikkiä, ja siinäkin on meikit naamassa.

• odotellaan varmistus

Ohhoh, jos totta niin 100% ei sattumaa, elämme jännittäviä aikoja..

• miten sopiva kuolema

Venäläiset hoitivat homman ilmeisesti sillä FSB:n tavalla, eli tuo sydänkohtaus järjestettiin niin, että Yanukovitsh saadaan raivattua pois tieltä. Ei ollut enää Venäjänkään intresseissä, että se mies palaa uhkaamaan Ukrainan vakautta yhtään enempää.

• TimTT

Juu unohtamatta tokikaan sitä pikkuseikkaa, että Janukovitz juuri (itseasiassa noin 3 sadasosasekuntia?) ennen kuolemaansa,ihan vapaasta tahdostaan *köh*, tuli paljastaneeksi, että: Missä pankissa ne 50 mrd on, mikä on sen tilinumero, sekä salasana!?

REILU jannu!

• Ottanut koville?

Tiesikökän kukaan, ennen sairaskohtausta, miehen terveydentilasta?
      Oliko huonokuntoinen, sydänvaivoja?Jos näin on asia, ei ole ihme jos tuossa mylläkässä jonkun laakin saakin.

• Ei ole

varmistusta tullut vielä, mutta kestäähän se nyt kun on Venäjästä kyse,

Tsernobylistäkin tiedettiin monta päivää myöhässä...

• EVVK 85

Ei ole kuollut joten älkää vouhottako !! Mennään nyt kaikki vain nukkumaan !

• "sydänkohtaus"

Olisikohan tuo "sydänkohtaus" ennemminkin aidosti ollut hyvin ammuttu kertalaukaus sydämeen? FSB kävi raivaamassa ongelmia pois ja sitten päästettiin irti uutinen, että kuolinsyy on sydänkohtaus (kaliiberia 9mm tosiasiassa).

• SYDÄRI

"sydän kohtas luodin!

=

SYDÄNKOHTAUS

• propagandaa

Tuskin on edes kuollut, lienee taas yksi liikkeelle laitettu huhu venäjältä eli yritys saada sota sota syttymään...

• TimTT

Sota ketä vastaan!?!
        Kardiologeja?

• sivustaseurannut
        TimTT kirjoitti:

Sota ketä vastaan!?!
        Kardiologeja?

Sinä voisit muuten pitää pääsi kiinni. Koskaan ei näytä olevan mitään järkevää sanottavaa mutta aina pakko aukoa turpaansa joka ketjussa. Oletko päässyt vielä edes ylä-asteelta, vai oletko muuten vain vähän yksinkertainen?

• TimTT
        sivustaseurannut kirjoitti:

Sinä voisit muuten pitää pääsi kiinni. Koskaan ei näytä olevan mitään järkevää sanottavaa mutta aina pakko aukoa turpaansa joka ketjussa. Oletko päässyt vielä edes ylä-asteelta, vai oletko muuten vain vähän yksinkertainen?

Njääh! :/
        Tää nyt vaan _ON_ nuin nautinnollista pistää kaltaisilkesi jauhot suuhun! :P
        Olen.
        Olen.

• Ei sitä

kääkkää näy julkisuudessa.

Pitänee paikkansa...

• Ilmeisesti on

kuollut kun ei kukaan näy tietävän missä majailee?

• TTimoT
        Ilmeisesti on kirjoitti:

kuollut kun ei kukaan näy tietävän missä majailee?

TAASKO se kuoli!?!

• Valheiden sota
        TTimoT kirjoitti:

TAASKO se kuoli!?!

Johonkin mies on kadonnut.Odotamme pravdan uutisen vahvistamista.

• ZZ-Top

Nyt selkisi, että miksi putinilla oli Sotshissa niin munaton ilme kuvissa. Janu otti ja puraisi kesken suihinoton, perkeIe!

• Valheiden sota kirjoitti:

Johonkin mies on kadonnut.Odotamme pravdan uutisen vahvistamista.

Miten niin kadonnut?
        Minäkin tiedän missä se on, kumma ettei kukaan maailman ammatti-lehtimiehistä ei?
        Siellähän se siellä Moskovan ökyrikkaitten Datsha-korttelissa lipittää kallista punaviinia ja laskeskelee kansaltaan varastamia miljardeja! :)

• ZZ-Top
        ZZ-Top kirjoitti:

Nyt selkisi, että miksi putinilla oli Sotshissa niin munaton ilme kuvissa. Janu otti ja puraisi kesken suihinoton, perkeIe!

Mitähän perkeIettä minä olen tuolle godlikeproduktionsille tehnyt, kun yritin googlettaa tuosta delaamisesta, niin sain tällaisen vastauksen:

"SORRY - YOUR IP ADDRESS xx.xx.xxx.xx HAS BEEN BANNED FROM VIEWING THIS WEBSITE

If you have an upgraded account you are immune to bans while logged in. Please log in now to browse the site.

If you have a free account you may also log in now and upgrade your account to get immunity from bans.
        If you still don't have an account you may create an account now and then upgrade it to get past bans (and get access to other exclusive features).

Thank you for not stalking!
        WARNING: Obsessive Compulsive IP resetting with the intention of avoiding bans on this website
        and harass our users will result in your ISP being contacted and loss of your Internet service for abuse.

We sometimes have to ban entire ISPs because of attacks on this website...

If you have been inadvertently caught up in one of these bans please accept our apologies.
        Please fill out the form below and we will look into it as soon as possible.

If you need help you can email bans@godlikeproductions.com but filling out the form is likely to get your request looked at faster. "

Jotain ufojeesusfriikkejä taitavat olla? Pitäkööt tunkkinsa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1558
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1549
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1353
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1319
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1255
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1008
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      971
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      901
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe