SUOMI ANTAA 2-3 MILJARDIA AVUSTUSTA LONKALTA

UKRAINAAN

KOSKA OLEMME NIIN RIKKAITA ,TERRORISTIEN SUOJELIJOITA.

21

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kehitysapu Ukrainaan

No hei, eihän se oo kun Suomen nykyinen KEHITYSavun määrä.

Sovitaan ettEI anneta afrikkaan lainkaan kehitysapua
      ja annetaan ne veljeskansalle.

• Mite sä ukrainalaisista suomalaisten veljeskansan saat!?

• waler

Hitto,silloin kun venäläiset osti meiltä sähköverkon,
      2 miljardia ei löytynyt Kataisen mukaan mistään,nyt tosta vaan

• waler

Hitto,lastensairaala kustantais vaan 160milliä,siihenkin
      joudutaan keräämään kansalaisilta,kun ei ole valtiolla varaa.
      hitto vie?

• Ei sentään...

EU on luvannut avustuksina 1-2 miljardia euroa, USA yhden miljardin. Koko paketti on 11 miljardia, josta valtaosa lainoina. Suomi ei ole sopinut mitään.

Tässä on vaan ristiriita. Ukrainan tarve on suunnilleen 30-40 miljardia. Venäjä on luvannut pitää edelleen voimassa lupaamansa noin 15 miljardia.
      Kaikkiaan nämä apupaketit yhteensäkään eivät riitä. EU on liian köyhä huoltamaan Ukrainaa.

• waler

Miten mä käsitin,että tosta 11.miljardista on PIENIN osa lainoja?

Täytyy lukea uudestaan,palaillaan

• waler
        waler kirjoitti:

Miten mä käsitin,että tosta 11.miljardista on PIENIN osa lainoja?

Täytyy lukea uudestaan,palaillaan

Muutama"miljardi" kaipaa selitystä
        1,6miljardia on lainaa ja 1,4 miljardia suoria avustuksia.

Loput tosta 11 miljardista tulee"apupaketteina" Euroopan investointipankin
        sekä euroopan "jälleenrakennuspankin kautta"

Tämä on ihan uusi pankki minulle,ja mistälie rahansa saanut,kuin
        euroopan veronmaksajilta,missään ei ilmene,että jaeltu raha olisi lainaa,
        ja johan nimikin viittaa hyväntekeväisyyteen.

Iha normaali kysymys.TIENATAANKO TÄLLÄKIN?

• Väykky Pate

Naton tarkka ampujille korvausta

• Valtinpiikki

Sitävartenhan se Erkki sinne matkustaa.

• Äänestäkää persuja

Tässä se nähdään, että kuinka Suomi priorisoi asiat. Oman maan pienet lapset saavat edelleen odottaa uutta lastensairaalaa kun Urkaina painaa tärkeysjärjestyksessä ohi.

Helsingissä on asuntojonossa 27 000 hakijaa. Vuosittain asunto myönnetään noin 3000 hakijalle ja tässä jonossa maahantunkeutujat ovat koko ajan keulilla. Tiedättekö yhtään asunnotonta somalia? En minäkään. Mutta tiedän vaikka kuinka monta asunnotonta työssäkäyvää Suomalaista jotka asuvat erilaisissa tilapäismajoituksissa, teltoissa, yömajoissa, sukulaisten nurkissa, asuntovaunuissa ja ties missä kellareissa. Näistä olosuhteista he heräävät joka aamu lähteäkseen töihin ja palatakseen työpäivän jälkeen takaisin näihin olosuhteisiin. Somalit lojuvat uusissa kerrostaloissa kantakaupungin alueella puoleenpäivään ilman pienintäkään aietta hakeutua opiskelemaan ja työmarkkinoille koska ilmankin tulee toimeen mainiosti.

Olen menettänyt uskoni Suomalaisten poliitikkojen järjenjuoksuun.

• waler

Juuri näin,katsokaa ketä seuraavaksi äänestätte ja toivottavasti
        perussuomalaisia.

• cia nato mafia.

Ukrainaa pitääkin suojella Venäjän harhaiselta johtajalta.

• mäki.

Ottaisivat niiltä Ukrainan porhoilta jotka ovat korruptiolla kupanneet kansalta omaisuutensa.

• Karenssia

Putin pitäisi laittaa TYPiin.

• Eusa.

Ei centin centtiä ennenkuin kuin Ukrainassa on selvitetty kuka oikein orkestroi koko kriisin ja presidentin vallasta syöksemisen.

"Minua häiritsee, mitä Olga sanoi. On todisteita, että samat tarkka-ampujat olivat ampuneet niin poliiseja kuin väkijoukkoa", Paet sanoi nauhalla.

"Hän näytti myös kuvia, lääkäreiden mukaan kyseessä on sama käsikirjoitus, saman tyyppiset panokset", Paet jatkoi.

http://www.hs.fi/ulkomaat/Samat tarkka-ampujat saattoivat ampua Kiovassa poliiseja ja mielenosoittajia/a1394002163445?ref=hs-art-top-2

• Juu eiku ei sentin senttiä ennenku löytyy ne vajaa 50 mrd mitä Ukrainan kassasta kähvellettii!!! :/

• waler
      • Juu hyvä EUlle!
        Mut: Venakot vetää kyl borsh-keitot nenää jos Ukraina piankin liittyy EUn meinaa siinä meni sit niidenkin vilja-aitta! Ja joutuvat alkaa kalliilla kyntää Siperian soita kylvö kuntoon!

• Sissussaat

Upsis

• Asekauppaan.

Rauhan turvaaminen on tuottoisaa bisnestä kun aseille vaan saadaan maksajat.

No jos menee entiseen malliin kuten kreikassa joka osti paljon uutta sotakalustoa rahoillaan niin hyvältä näyttää saksan , ranskan ja jenkkien asetuottajin taholta katsottuna.

• upsistavaan

UPUP

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1558
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1549
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1353
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1319
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1255
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1008
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      971
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      901
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe