40 vuotta vanha filmi Vieremältä

Palosenmäki

14

5098

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kivoja muistoja

Monta tuttua vilahti,itse olin lopetin koulunkäynnin 1976 kyseisessä opinahjossa.Kuvissa olevat oppilaat on minusta kolme vuotta vanhempia,Jussi,Matti,Sinikka ym.ym.Onpa ihanaa että joku on tehnyt nostalgisen filmin,HIENOA.Monia mukavia muistoja pompahti mieleen,ollappa nuori ja taustalla soi juuri teemaan sopivasti entisten nuorten sävellahja.

• sarho

Oivallinen ajankuva 70-luvulta. Nuorison vaatteet suoraan Badding-elokuvasta.
      Vai Badding-elokuvan vaatteet suoraan 70-luvulta.

Puuttuivat vain näkymät Vieremä Oy:n keskikalja-kahviosta tai Monttu-Baarista, jossa kaljaukot Uuno Rönkön (opettaja evp) johdolla harrastavat Ylä-Savolaista juomakulttuuria,

• muutama open nimi

Nämä opettajat ainakin olivat 70 luvulla töissä: Puukko, Jonte Viitaniemi, Ritva Pennanen, Heikki Kuulasmaa, Hannu Kyösola, Reino Antikainen, Marjatta Kuulasmaa, Ruustinna Väätäinen, Pirjo Kauranen...

• muutama lissee

Aino Viitaniemi, Lea Vidgren, Veli Ainali,Taru Märkälä, Seija Lappalainen, Lauri Rautvaara, Heljä Nyyssönen, Aimo Hentunen, Mauri Väisänen,

• muutama lisää

Leena Heikkinen,Liisa Lehto,Hillevi Happonen,Kari Ylinen,Markku Väätäinen,Hannu Tiikkainen,Maija-Liisa Balk,Taimi Kärkkäinen,Terttu Remes:Siinä muutama nimi joukkoon jotka myös kuluttivat kyseisen rakennuksen saranoita.Heistä Kari Ylinen aivan viime vuosiin asti ennen eläkkeelle jääntiä ja oli aivan huippu luokanvalvoja.

• uuuiul

Noista opeista tunnistan vain 5.
        Videossa näkyi kyllä tuttuja opettajia.

• Tämä puuttuu

Yksi tais unohtua Helena Rissanen olikohan tyttönimeltä Siipola?

• Suila

Niin ja vielä rockin Kuningas, Elvis Penttilä!

• Vierämi

Sakari Kärkkäinen laski askelijaan teknisentunneille tullessaan.

• ei ihan hd mutta ok

Hieno pätkä vaikka en tuntenut ketään mutta muoti oli tuttu ja filmikameran värinä.

• Vieremäläinen

Kyllä tulee ikävä Vieremälle. En kyseistä koulua käynyt. Muutimme pois 1966. Olen toki käynyt paikkakunnalla usein sen jälkeen.

• pqjp

Matti Karhunen, Aimo Virtanen, Reijo Järvelä .. oliko vielä muita

• Pyöree

Oliko tuo opettajanpöydän ääressä istuva naisopettaja Taru Märkälä?

• 1212122

Pöydän ääressä istuva opettaja on LEENA HEIKKINEN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1648
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1404
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1143
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      58
      1053
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      53
      926
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31