Käytän suonensisäisesti useita eri päihteitä ja olen tehnyt sitä jo riittävän pitkään. Kannabis-illan kirvoittaman ajattelin, että voisin täällä pyrkiä vastaamaan ei-käyttäjien kysymyksiin päihteisiin ja niiden käyttämiseen liittyen.
Ei kumminkaan mitään neuvoja miten käyttää tai mitä, vaan syvällisempää pohdiskelua!
Kyselkää, niin vastaan.
Kysy huumeista käyttäjältä!
3
243
Vastaukset
- Kyssäri 1
Ootko nyt kova ja cool jätkä kun vedät huumeita? Saax respektii mitä et ole aiemmin koskaan saanut? Oox ny uras huipulla?
- dreaming_91
missäpäin asustelet,voisin kysellä tarkemmin sähköpostin tai puhelimen kautta..:) ja en oo trolli jos sitä mietit.voisin tarvita hieman apua yhdessä asiassa.jos haluat kirjota mulle s postiin satuh_91@hotmail.com.kiitos jos viitsit vastata mulle!!
Kyssäri 1 ...Oikeesti!?......oletkkko miten vanha?. Olen samalla linjalla kuin "ilmansinuahelvetti. Vastaan mielellään kysymyksiin. 15 vuoden kokemuksella. Ja mistä en todelakaan ole ylpeä tai ole Vi#¤% cool koska kirjotan täällä tämän. Haluan saad ajotain hyvää aikaseksi kaikella shaissella mitä on tullut valittua elämän varrella.
Bless!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722