Eli kuten otsikkokin kertoo tytöt tekee nykyään ne alotteet. Jätkät mikä ihme teihin om menny???? Aloitteen tekeminen meinaa rohkeutta ja sitä ei nykyjätkiltä löydy !
miks tytöt joutuu aina tekee alottee???
28
693
Vastaukset
- Niimpä!
Totta perkele joka sana, mutta ei kaikki kuitenkaa oo tollasia :)
- dkoaifasfasgg
Taitaa vaan vituttaa kun et itse uskalla tehdä aloitetta
- tyttö15w
Toi on niin totta.. meistä tytöistä on vaan tullut kai rohekampia ja uskaliaampia. Itekki olis tosi kivaa jos poika tekis alotteen, mutta kai se on vähän niinkin, että pojat haluaa meidän tyttöjen tekvän aloitteen. Oon ihan varma, että poika katsoo sitä vaan hyvällä jos tyttö tekee alotteen - jos ei ole liian kiinnostunut.
- dsjföshf
Ehkä ne ei oo kiinnostuneita susta?
- Rlly?
Paskapuhetta! Pojat tekee ain. Ainaki sillon ku on ne nice guys asialla.
Sit niinku mullekki vaa tulee se torjunta. Se on 50-50. Jos niitä ei kiinnosta. Tai jos niillä on joku mielenterveysongelma niin kuuin minulla. Tai ehkä ne on joskus menneisyydessään saaneet melko tylyn vastauksen. (Taaskin niin kuin minäkin.)
- Girl00
Näyttää siltä et nyt tää nykymaailma ois menny sellaseks et jos poika kertoo ja saa torjuvan vastauksen, hän menettää paikkansa ns kuuluisuus/upeus asteella. Tyttöjä pidetään sellaisina joille nyt asiaa pidettäisiin helppona ja jos tulisi torjunta eikun seuraavan kimppuun. Ei siis millaan pahalla meille tytöille tai teille pojille. Minusta vaan nyt tuntuu tältä.
- dumb shit
Koska te tytöt ootte friendzonaamassa saman tien kaikki ketkä olisi tulossa tekemää sen aloitteen. Ei jätkät uskalla enää tulla, taikka haluu koska tietää jo vastauksen: FRIENDZONE.
- helper
Friendzone.
Niin yksinkertaista se vaan on.
Ite ainaking olen aina (2 kertaa) tehnyt aloitteen, ja niin ainakin täällä päin Espoota yleensä tehdään, mites muualla Suomessa?- eienääikinä
Yksi ja ainoa kerta kun aloitteen uskalsin tehdä päättyi friendzoneen... enpä taida enää ikinä uskaltaa tehdä aloitetta terveisin 17v poika......
- dsfndskj
eienääikinä kirjoitti:
Yksi ja ainoa kerta kun aloitteen uskalsin tehdä päättyi friendzoneen... enpä taida enää ikinä uskaltaa tehdä aloitetta terveisin 17v poika......
Pääsit kuitenkin friendzoneen. On se sentään tyhjää parempi. Minä en kelpaa edes kaveriksi tytöille.
Omassa ensimmäisessä aloitteessani sain rohkaistua itseni, ja menin juttelemaan ihastukselleni. Kysyin jotain kouluun liittyvää, ääni hiukan väristen. Tyttö keksi äkkiä jonkin tekosyyn poistua paikalta, ja vältteli minua sen jälkeen aina.
Toisella kertaa, kun oli pientä säpinää erään tytön kanssa, ja kiinnostus tuntui jopa olevan molemminpuolista, kysyin häntä ulos, mutisi hän vain jotain epämääräistä. Tekstiviesteihin hän vastasi sen jälkeen enää lyhyesti pari kertaa kun kysyin kuulumisia, mutta muuten ei ole sitten pitänyt mitään yhteyttä, ja tuntuu välttelevän minua.
Netissäkin olen tavannut tyttöjä, ja vaikka he aina hehkuttavatkin, että "kavereita ei voi koskaan olla liikaa", niin silti sama meno jatkuu, vaikka ihan kaveripohjalta yrittäisi heihin tutustua.
- mies..
Itse olen ollut 4 kertaa ihastunut ja aina oli yksipuolista joten eihän se hirveästi tosiaan innosta aloitteita tekemään..
- Yoshi-EiAsiantuntija
Ei sillä että olisin alan paras asiantuntija mutta mun mielestä tyyppi on aika hakoteillä jos heti alkaa luovuttamaan jos kerran tulee torjutuksi. Mitä siitä vaikka ei välttämättä oiskaan molemminpuolista? Sitä oikeesti saattaa katua jos ei tee sitä alotetta ja sen tyypin vieki joku muu. Sekä tyttöjen että poikien pitäs opetella tekemään aloite :
Ite en allekirjoita tota voihan se olla että tytöt on tänä päivänä rohkeempia en tiedä mutta ite jätkänä oon aina tehny alotteen että sillä lailla mutta en lähtisi kuitenkaan yleistämään mitään :) kikatkaa: kimpsu97
- karoliina1998
Kyllä molempien kuuluu tehdä aloite, mutta pojat rohkaistukaas vähä, ku meilläpäin aina tytöt tekee alotteen ja se ei oo niin kauheen hellppooo...
Hei!
Aloitteen tekeminen voi olla haastavaa niin pojille kuin tytöillekkin. Aloitteen tekeminen vaatii varmasti jokaiselta jonkinlaista rohkeutta. Aloitteen ei kuitenkaan tarvitse olla sen kummoisempaa kuin vaikka moikkaaminen tai jutustelu koulusta tai muusta yhteisestä.
Torjutuksi tuleminen voi tuntua pahalta, mutta ei kannata silti luovuttaa. Ystäviäkään ei voi koskaan olla liikaa! :)
T. Nettisaappaat- järki kehiin
Kävikö mielessä että se riipppuu ehkäpä vähän ihmisestäkin?
- i i i
ite en ainakaan pystyis menemään puhumaan tytölle =p koska ujous
- 01-poika
Huoh..
Sama ongelma täälläki vaiks tuntuu et ois molemminpuolista ihastusta on kyseessä - r6ut65
Onneksi ihmiset kasvaa, ensi vuonna se on jo helpompaa.
Ja kun sen on kerran tehnyt niin uskaltaa tehdä uudestaankin.
- Älä jauha pask**
Et kuule tiedä kuinka monta alotetta oon tehny ja aivan turhaan!!! T: 15v poika
- Reiska01
Pojilla on menny itsetunto. Ite kyllä uskaltaisin mutta siinä voi olla riskejä. Aika noloo pojalle että tyttö tekee aloitteen.
- örjani
Ei todellakaan oo noloa :D mun mielestä se on just niin, että pojat joutuu aina tekeen alotteen = friendzone, tapahtuu aina mulle. Jos ootte kiinnostuneita pojasta, nii älkää oottako ja yrittäkö vihjailla sille et sen pitäis tehä alote, sanokaa se vaan suoraan, jos kiinnostaa. Me pojat ei voida lukea teijän ajatuksianne. Alotteen tekeminen on nimittäin aika helvetin vaikeeta jos on ujo.
- Aina vientiä ja piparia
örjani kirjoitti:
Ei todellakaan oo noloa :D mun mielestä se on just niin, että pojat joutuu aina tekeen alotteen = friendzone, tapahtuu aina mulle. Jos ootte kiinnostuneita pojasta, nii älkää oottako ja yrittäkö vihjailla sille et sen pitäis tehä alote, sanokaa se vaan suoraan, jos kiinnostaa. Me pojat ei voida lukea teijän ajatuksianne. Alotteen tekeminen on nimittäin aika helvetin vaikeeta jos on ujo.
Must on ehdottomasti paras, että tyttö tekee alotteen, sillä se takaa sen, että tyttö on oikeasti kiinnostunu susta.
Jos tytön mielessä on joku muu, kuin sinä, niin mitään mahkuja ei tule.
Nainen eli kaikki naispuoliset toimivat aina samalla tavalla.
Ne kyllä löytävät sinut, jos sulla on mahkuja.
Pojan ei oikeastaan tarvitse, eikä kannata tehdä mitään, kuin ehkä antaa iskeä itsensä. Niin helppoa se on. - kdhlhk
Miten se muka voisi olla noloa? Itselläni ainakin kohoaisi itsetunto ja tulisi hyvä mieli, jos joku tyttö osoittaisi kiinnostustaan.
- Lapland,madness
1. Poika ei ehkä halua sinusta mitään.
2. Poika voi olla jumalattoman ujo (Minä)
3. Poika voi pelätä torjuntaa (Minä)
4. Poika voi olla niin huono itsetunto, että hän uskoo jokaisen tytön olevan hänelle mahdotonta saavuttaa, tai että hän ei ansaitse kyseistä tyttöä (Minä) - 17v poika
Mää oon sellanen poi joka tekee alotteen
- barza
Minä en ole aloitettatekevä poi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806