Olipa se nolo savolaisen puolesta,yhtä kiero kuin muutkin savolaiset, ei ukko rukka pärjännyt vanhalle pohjois-karjalan miehelle ja eläke ukolle.
Äärimmäisen noloa savolaisilta. Siinä meni ikuisesti maine savolaiselta poikaselta.
Farmi kilpailu tv:ssä.
5
397
Vastaukset
- Syvään luotaava
Uskon, että aliarviointi koitui Vesan kohtaloksi. Kun vastassa oli Mika, manasi monia monia kertoja "Minä olen voittaja. Minä olen paras." Mutta kun vastassa oli Pekka, ei manannut kuin pari kertaa. Lisäksi Pekka tunnusti käyttäneensä doubing-aineita, mustikoita ym. marjoja. Mutta eivät ole ilmeisesti kiellettyjen listalla. Epäilen myös, että Tuulikki kävi Pekan mökillä yöllä, ja läpsi sitä rinnoillaan molemmille poskille yhtä aikaa. Jos katsoi tarkasti, niin Pekan mökin edessä oli siron naisen kengän painauma, ja Pekan molemmilla poskilla näytti olevan nännipihan kuviot.
- eräs vain.,
No nythän se tippui farmilta myös Vesakin.
Oli outoa, miksi sen piti nimetä Marko uudelleen isännäksi. Olipa typerä juttu. Marko yrittää tiputtaa kovia kilpailijoita pois.
Toivottavasti ei voita.
Tuulikki olisi sopiva voittajaksi. Vahva nainen, kaikkeen kovaan työhön tottunut. Eikä ole peluri, kuten joku siellä farmilla.- Röhröhröö
Juntit! Hommatkaa elämä!!! Farmi tv-sarja..Ei hyvää päivää...
- puolimieltä
Röhröhröö kirjoitti:
Juntit! Hommatkaa elämä!!! Farmi tv-sarja..Ei hyvää päivää...
Tuulikki on hyvää savolaista alkuperää. Minusta Jenni on pahin juonittelija. Narisee kaikesta.
- Setolokka remmi
Sinin näkönen nainen on iisalmessa töissa. Lapin mies sano Vesaa rehelliseksi ja mukavaksi savolaiseksi ja sitä hän olikin.
Sanni on kova mimmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784