oon ny 2 päivän ajan valvonu kosk en saa unta sen takii ku aina just ku oon nukahtamas ni herään sekunnin jälkee siihe et oon lopettanu hengittämäst o.ö siis nykyää hengittämine on mulle tosi raskast ja liittyykö tähän se että oon ylipainone (172 cm ja 113 kg) ku mul ei oo koskaa enne ollu tällast ja oon painanu enemmänki enk kuorsaa enk mitää mut en vaa saa unta jos hengitän ku ain enne hengitys on tullu sillai itestää mut nykyää joudun oikeesti nukkuessa ihan eriksee oikee hengittää sillai en osaa selittää paremmi. mist tää vois johtuu pliis kertokaa kosk en uskalla ees nukkuu ku jos kuolen ku lopetan hengittämise D: oon siis 15v
mitä mulle tapahtuu oikeesti
enkestä
3
179
Vastaukset
- fjfdiff
vastatkaaaa
- U telen
Harrastatko mitään liikuntaa
Poltatko
Mitä teet yleensä päivänaikana
Miten koulu menee , onko jatsamisen kanssa ongelmia - djjfdidjf
U telen kirjoitti:
Harrastatko mitään liikuntaa
Poltatko
Mitä teet yleensä päivänaikana
Miten koulu menee , onko jatsamisen kanssa ongelmiaen harrasta mitää
en polta
nukun kokoaja paitsi koulus
paskasti kosk en käy kouluu ku en jaksa mennä sinne ni jään luokallekki sen takii ku en jaksa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774