Minä näin kerran sellaista unta, missä Muumipeikko ja kumppanit olivat menossa uimaan, mutta Muumipeikko sanoi: Emme voi mennä uimaan. Koko lampi on täynnä Haisuleita. Lammessa oli siis monta Haisulia uimassa. Nyt jälkeenpäin voin sanoa että olisivat sitten menneet mereen uimaan. Paljon enemmänhän siellä on tilaa! :D
Millaisia unia olette nähneet piirretyistä?
pokke
3
136
Vastaukset
- jepjep3
Oon nähnyt joskus pienenä että mörkö jahtas mua ympäri muumilaaksoo, ja sit se jäädytti muumeja.
- pokke
Muistatko vielä, ketkä kaikki se jäädytti?
- ikuinen pokemon fani
Viime yönä näin tällaista unta: Kävelin eräässä todellisessa paikassa ja minulla oli oma oshawott. Kun käskin sen tehdä aqua jetin niin tilanne oli sama kuin Ashin oshawottilla, koska oshawottin silmät olivat kiinni!! Yritin opettaa sitä pitämään silmät auki vedessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764