onko soinilla taas nilkka kipeänä?

miksi soini ei ole sanallakaan kommentoinut teuvo hakkaraisen aiheuttamaa uusinta persukohua? onhan tietysti sekin mahdollista, että soini suunittelee vastaiskua jossain valokuva studiossa ja tulee maanantaina kreikan kaatumisen jälkeen esille omilla valokuvillaan.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voisiko olla

niin että teukalla on isompi kun timolla

• Antipersu kiihottuu

Vain homppelilla antipersulla tulisi tuollainen mieleen - ei hjuva ei hjuva.

• Antipersu kiihottuu

Mitä pirua se kuva Soinille kuuluisi, jos ei Teukka sitä hänelle lähettänyt. Ei kai tuo mikään persukohu ole kuin antipersulle, mutta antipersuhan saa erektion kaikesta mitä persu tekee väärin.

Suurin ongelma ja murhe kuvasta on antopersulla, joka ei oikein tiedä mitä tekisi ja kirjoittaisi, sankkireikä kostutettuna kaipailee Teukan kikkeli kuvaa.

Ei sekään ihan tervehenkistä toimintaa antipersultakaan ole.

• eikö timo

johdatkaan persuja. eikö johdolle kuulu kun alaiset mokaa

• Tuntuuko vaikealta?
        eikö timo kirjoitti:

johdatkaan persuja. eikö johdolle kuulu kun alaiset mokaa

No se ei puolueessa ihan noin mene, alaisia puoluejohtajalla on puolueeseen työsuhteessa olevat, eivät demokraattisesti valitut edustajat :)
        Puoluejohtaja ei siis "vastaa" edustajien tekemisistä, vaan edustajat vastaavat lähinnä äänestäjilleen.

• miksi sitten
        Tuntuuko vaikealta? kirjoitti:

No se ei puolueessa ihan noin mene, alaisia puoluejohtajalla on puolueeseen työsuhteessa olevat, eivät demokraattisesti valitut edustajat :)
        Puoluejohtaja ei siis "vastaa" edustajien tekemisistä, vaan edustajat vastaavat lähinnä äänestäjilleen.

timo on puheenjohtaja jos sillä ei ole mitään vastuuta taikka merkitystä

• Timppa jo sietää?

Persujen ylimmän puoluejohdon mielestä tuntuu olevan täysin luonnollista, että persujen kansanedustaja lähettelee kikkelikuviaan julkisuuteen?! Muuten ei ainakaan voi selittää tätä ps johdon hiljaista hyväksyntää koko asialle??

• Antipersu kiihottuu

Sen kuvanhan lähetti julkisuuteen sen saanut, eikä Teukka, eikä ainakaan persut :) mutta kovin antipersu koettaa asiasta puolueen asiaa saada.

• eikö teukka
        Antipersu kiihottuu kirjoitti:

Sen kuvanhan lähetti julkisuuteen sen saanut, eikä Teukka, eikä ainakaan persut :) mutta kovin antipersu koettaa asiasta puolueen asiaa saada.

edusta persuja

• outoa lepsuilua

Väität tietäväsi, kuka kuvan lähetti? Miksi et ole kertonut "kiristäjän" tietoja jo poliisille???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe