Mikä paras asento ottaa neitsyt pimppi.kerran hieroin tyttökaverin pimppiä ja tein havainnon että pimppi on aika alhaalla.mieyin kun tässä viikolla pääsen sänkyyn ja neitsyt tyttö kaveri kun on.niin miten olisi takaa päin työntää sisään? Miltä tuntuu kalussa tämä paljon puhuttu immenkalvo ?
neitsyt
6
1729
Vastaukset
Ratsastus, silloin saat itse määritellä tahdin ja pidät ohjat käsissäsi... ;)
- SEKSI POMMI
Vitsi kun alkaa haluttaa aah pakko panna
Peittoon kun ei oo panokamuu kuka haluu
Moi pojat - MULonISOkyrpä
SEKSI POMMI kirjoitti:
Vitsi kun alkaa haluttaa aah pakko panna
Peittoon kun ei oo panokamuu kuka haluu
Moi pojatNo tuu vantaalle nii nussin sua nii viyun kovaa et tuit takas kinuu lisää
- ndgndgndgndgn
Joku seksiterapeutti kirjoitti jossain, että nainen päällä on neitsytnaiselle paras asento, harva nainen taitaa kyllä sitä harrastaa eka kerralla...
- vm69
80-luvulla sanottiin että oikea tapa poistaa neitsyys on panna takaapäin.
Nykyään kai suositaan lähetyssaarnaajaa koska kumpikin näkee toisensa ja
naisella/tytöllä on paikat rentona siinä asennossa. Takaa päin vaan ,mutta hellästi
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764