Ostin mika häkkisen postimerkin aikoinaan. Liekö sillä on mitään
arvoa. Sain keke rospergin postikortin niihin aikoihin, kun keke voitti maailmanmestaruuden 1982. Liekö silläkään mitään arvoa.
häkkismerkki
eino.
3
131
Vastaukset
- luulisi selviävän
Siis miksi kyselet sitä täällä? Tutki Lape-luettelosta niiden keräilyarvot esim. kirjastossa, jos et itse raaski luetteloa hankkia.
- ajkddpadps
häkkisen arvon voi katsoa huuto.net sanoinsin että 50 centiä Keke kortti handusta heittäen 5-10 euroa....
- eino.
Kattelin huuto.net sivuilta sitä merkkiä. Se postimerkki on aika yleinen. Sillä ei arvoa silleen. Jotain 50centtiä viiva 2euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745