Kesäkuussa kahden viikon matka. Lennot Splitiin. Ollaan kallistumassa Hvarin puoleen, mutta viel äkyselen mielipiteitä. Meillä siis 1v lapsi mukana. Vähän askarruttaa portaiden määrä, pääseekö matkarattailla liikkumaan? Olaan vuokraamassa huoneisto. Vinkit tervetulleita! Periaatteessa Vis-saarikin mahdollinen, mutta ehkä liian hiljainen? Ei haluta vuokrata autoa, paitsi ehkä pariksi päiväksi. Eli kauppa ja kahviloita oltava kävelymatkan päässä.
Hvar vai Brac 1-vuotiaan kanssa?
Tellus
1
265
Vastaukset
Hvar (Town) passaa ihan hyvin rattaillekin kun asnnoituu oikein - eli välillä rattaat oitää ottaa kantoon ja muksu syliin. Enemmän siellä on tasaisi kulkuväyliä kuin portaikkoja - eli ei minun mielestä ole mikään ongelma.
Vis tosiaan selvästi hiljaisempi paikka - sekä Komica että Vis (town). Enemmän nähtävää ja kierreltävää on Hvarissa, josta myös parhaat lauttayhteydet muihin saariin tai vaikkapa Splitiin, jos siellä haluaa käydä päiväretkellä.
Hvarissa jos auton vuokraa, niin vuokra-ajaksi pari päivää kyllä riittää - mielestäni.
-E
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745