Minulle on päätynyt kaunis keramiikkavaasi, jonka pohjassa nimikirjaimet KS-79. Lisäksi pohjaan on liimattu lappu, jossa lukee Kaarina Santaholma. Yritin googlata tekijästä jotain tietoa, mutta tulos oli ihan pelkkä nolla. Tunteekohan kukaan kyseistä tateilijaa. En ole suuri taiteen tuntija, mutta olettaisin, että vaasi on kuitenkin ihan ammattitaiteilijan tuotos. Jos joku siis tunnistaa, niin olisin kiitollinen kaikista tiedosta.
Kaarina Santaholma - tunteeko kukaan?
KS-79
1
147
Vastaukset
- Tiedetään
Kyllä tunnetaan sehän on tietenkin äitini Kaarina Santaholman o.s. Jaala (s. 8.3.1911, k. 23.10.1997) maalaama. Hän opiskeli ja maalasi ahkerasti ja maalasi vuosikausia yhtä ja toista eikä ollut tavanomainen kukkamaalari. Ylsi kyllä ammattilaisen tasolle. Osallistui myös näyttelyihin. Koulutukseltaan käsityön opettaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712