Kauanko olette odetelleet tukiperhe lasta?
Täällä nyt reilu puolivuotta-
Jospa kesän koittaessa vihdoin saisimme kotiimme kerran kuukaudessa tytön tai pojan jonka kanssa harrastaa ja tehdä mukavia meitä kaikkia kiinnostavia asioita-
Tukiperheet
4
202
Vastaukset
- Uhuhuuvuvu
Tuommoisen trollinko keksit yöllä lähettää?
- Tiedoksi
Minusta kysymykseni oli ihan asiallinen, joillakin ei ole yö enää tuohon aikaan, varsikaan täällä maalla-
- simpsakka
Hei!
Täälläpäin tukiperheitä on pulaa (ja samaa viestiä tuntuu olevan joka puolella) joten lapsia löytyy heti, ellei ole ihan mahdottomat omat toiveet ja vaatimukset.
Oletteko pelan vain kuntien listoilla? Oliko vastaus se, että tällä hetkellä ei ole perheitä jotka tukiperhettä tarvitsisivat?
Me olemme tukiperheenä ja tosiaan itse saimme vaikuttaa siihen montako lasta tulee (mistäpäin, mahd.diagnooseja jne) ja heti priden käynnin jälkeen aloitimme tukiperheenä. Samat lapset ovat käyneet sen 4,5 vuotta.- Odottajat
Missä päin Suomea tilanne tuo?
Me haluamme vain yhden ja ikähaarukkamme on aika laaja.Kävelevä, puhuva lapsi toiveena-
Ps.Kiitos asialliseta vastauksestasi ja mukavia hetkiä lastenne kanssa:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 99703
- 33702
- 60699