Ostan toimivat ja vialliset vanhat Nintendo 8 ja 16 bittiset pelikoneet sekä pelit.
Nouto onnistuu Kymenlaakso, Päijät-Häme, Etelä Savo
Yhteystiedot: comppu64@gmail.com
M: Ostetaan vanhat Nintendo laitteet ja pelit
1
123
Vastaukset
- sirmistermaster
Minulla olisi joutilaana pieksämäellä nintendon 8 bittinen nes. Mukana on ohjain, duckhunt-pyssy, kaikki piuhat, muutama peli, ja musta puinen nintendon boxi joka on tarkoitettu 2 ohjaimelle, pyssylle ja 28 pelille. Tosin koska omistan vähän pelejä, säilytän siellä kaikkea konsolista piuhoihin. Boxi on kuulemma jotenkin harvinainen, mutta siinä on pieni halkeama ylimmäisessä vetolaatikossa.
Kysy toki tarvittaessa lisätietoja tai tarjoa joku käypä hinta setistä tai jostain erillisestä siinä.
Konsoli, pelit, sekä ohjaimet toimivat kuten pitää
Spostilla tavoitat parhaiten. Juuso.nikolai94@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764