Onko muita joilla farkut ilman alkkareita ?
Farkut ilman alkkareita
7
286
Vastaukset
- EEEEEW
Hyi hitto!
Vaikka tiedänkin, että oot paska trolli, mutta D: eew- taidat olla tyttö
Jää esinahka väliin
- 44564
Mitä ihmeellistä tuossa on? Itse ainakin kuljen satunnaisesti farkuissa ilman alusvaatteita, enkä näe siinä mitään ongelmaa.
- poika 15v
kuis vanha oot mä tykkään farkuissa ilman alkkareita
- freeballerboy
Mä käytän farkkuja ilman alkkareita. Tuntuu rennolta kun lerssi on sillei vapaana housuissa ja nyt on ollu aika leutoa säätä joten tarkenee vielä farkuissa. Pakkasella sit lumilautailu housut niin ettei mitään alla. Tuntuu tosi hyvältä.
- Ei_Taas
No sähän tän keskustelun TAAS aloitit, pysy vaan siellä fetissipalstalla lersittelemässä.
- BackToThe2000
vois vähän laitonta olla jos kommandona vetää ku housut roikkuu reisis saakka itel :DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774