kaverit parempia?

surullinen

Auttakaa mua... Musta tuntuu että mun kaverit pitää mua ihan vaan sellasena pahan päivän kaverina.. Jos on jotain hauskaa tiedossa niin sinne otetaan aina joku muu. Mulla ei oo mopoa niin en saa esim. Kesällä lähdettyä kavereitten kanssa mihinkään, koska mä ja mun sisko lähettäis yhessä ja meitä ei haluta kyytsätå. Ja sitten kaikki hehkuttaa kun he aikovat tehdä jotain siistiä ja mä en pääse mihinkään mukaan... Vietäm siis kesäni yksin omalla pihalla ja katon somesta kuinka muut pitää hauskaa.. Mitä voisin tehdä?

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esgfdhnvb

Jos sun kaverit oikeasti pyörii sun kanssa vain silloin kun ei ole muita saatavilla, eikä ikinä pyydä sua mukaan mihinkään, ja soittavat vain silloin kun tarvitsevat jotain, niin ne ei ole sun kavereita. Olen itsekin joskus nuorempana joutunut tuohon varakaveri rooliin ja kun lopetin heille soittamisen, kokeillakseni että kauanko kestää ennen kuin heille tulee "ikävä" niin eivät sitten ikinä soittaneetkaan mulle, vaikka VUOSIA olimme tunteneet.

Mieti tarkkaan oletko vain katkera ja yksinäinen. Jos he ovat samanlaisia kuin yllä olevassa tekstissä lukee niin vedä välit poikki. Masennut vain entisestään kun pyörit heidän kanssa.

• No moi Surullinen!

Kuulostaa ikävältä tilanteelta. Vaikka "puhuminen auttaa" voikin kuulostaa kliseeltä, niin se on usein totta. Ajattelenkin, että sinun olisi varmaan hyvä puhua kavereillesi tästä asiasta ja kertoa miltä sinusta tuntuu. Voihan olla, että kaverisi eivät vaan ole tajunneet miltä sinusta tuntuu. Tai jos he jättävät sinut tahallaan ulkopuolelle, niin siitäkin asiasta on hyvä keskustella, samalla loppuu epätietoisuus.

Mietin myös, voisitteko joskus tehdä niin, että pyytäisit kavereitasi tulemaan sinun luoksesi, niin ettei teidän tarvitsisi lähteä mihinkään. Varsinkin kesällä näteillä keleillä vosittei olla vaikka ulkona sinun kotisi lähellä, niin että ilman mopoakin pärjää.

Toivottavasti asia muuttuu parempaan suuntaan!

Sanna
      NettiSaapas
      Helsinki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      54
      2126
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1670
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1464
    4. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1444
    5. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      353
      1444
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1315
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1024
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      992
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe