eli alle 20 prosenttia kansasta kannatti persuja. tämä kannatuksen nousu avasi tietysti hallituksen persuille. äsken uutissa kerrottiin, että vassareiden ministerinsalkut jaetaan hallituksen kahden suurimman hallituspuolueen kesken. Eikö persut olekkaan kahden suurimman hallituspuolueen joukossa? Mitkä ministerinsalkut persuilla muuten on hallussaan sillä kyllä jytkyn jälkeen persut istuvat tietysti niissä pöydissä missä oikeasti päätetään.
Huomatkaa kuinka Kreikka tuottaa miljoonia Suomen kassaan. Onneksi Soinin typerät ajatukset eivät toteutuneet koska jos emme olisi lainanneet Kreikalle rahaa emme saisi nyttenkään näitä korkotuottoja
http://www.uusisuomi.fi/raha/67869-kreikka-lainoilla-syntyi-tahtitieteellinen-voitto-jopa-439
eikö persut saaneet jytkyn
20
<50
Vastaukset
- Antipersu idiootti !
Sulla vaan ei sitten ole vieläkään asia oikein iskostunut tuohon kaikukoppaasi.
- kaikukoppa
minua rupesi kiinnostamaan mikä avaajalla ei ole sun mielestä iskostunut? Minusta on vain hyvä asia, että Kreikka tuottaa suomelle rahaa
- kylmää faktaa,,,
Persut eivät uskaltaneet mennä hallitukseen suuren vaalivoiton jälkeen vuonna 2011.
Miksi heidät pitäisi ottaa hallitukseen takiaisiksi 2015 vaalitappion jälkeen?? - jarpan mielestä
kikkelin kuvaaminen ok juttu ja asia on loppuun käsitelty. olisiko jarppa itse ollut kuvaajana
- Hölmöläispuolue
Joo, Jarpan mielestä on oikein, että kun on "munannut" (sananmukaisesti), Soinin oppien mukainen katumus riittää, kunnes on seuraavan hölmöilyn vuoro.
- Voistko kertoa ?
Mistä päättelet että tuo on Ok! asia on varmasti loppuunkäsitelty, sillä sehän ei edes Jarpalle kuulu.
- onko persuista
Voistko kertoa ? kirjoitti:
Mistä päättelet että tuo on Ok! asia on varmasti loppuunkäsitelty, sillä sehän ei edes Jarpalle kuulu.
ihan normaalia kuvata kikkeliä
- Voisitko kertoa ?
onko persuista kirjoitti:
ihan normaalia kuvata kikkeliä
Onko se sinusta ihan normaalia ?
- timolle tuli
ongelma kun ministerin pitää olla taitavaksi tiedetty kansalainen ja sellaisia persuista ei löydy.
- Jeejeejee persut
On ne säälittäviä nuo persut. Heti kun mennään heidän epämukavuusalueelleen ja he pelkäävät joutuvansa myöntämään itselleen kannattavansa huijaripuoluetta he alkavat syytää sisällyksettömiä herjoja sille, jota heidän pitäisi oikeastaan kiittää huijauksen paljastamisesta. On se vaan ihmismieli jännä!
- Voisitko kertoa ?
Miten olet tuollaiseen, yksinkertaistettuun päätelmääsi päätynyt ?. Missä faktat ?
- puhemies on
monta kertaa huomauttanut persumiehiä ja niitä persunaisia joilla on kikkeli, että salissa pidetään kikkelit piilossa
- Voisitko kertoa ?
Koska tuollainen puhemiehen huomautus on eduskunnassa annettu ?
- Sensuroimaton versio
Voisitko kertoa ? kirjoitti:
Koska tuollainen puhemiehen huomautus on eduskunnassa annettu ?
Tätä et soinistimediasta lue, mutta juuri viime viikolla Veltto hakkasi veltollaan pöytää ja aiheutti muutakin älämölöä istuntosalissa.
- Voisitko kertoa ?
Sensuroimaton versio kirjoitti:
Tätä et soinistimediasta lue, mutta juuri viime viikolla Veltto hakkasi veltollaan pöytää ja aiheutti muutakin älämölöä istuntosalissa.
Miksi Veltto hakkasi veltollaan pöytää ja aiheutti älämölöä istuntosalissa ?
- Voisitko kertoa ?
onko nykyinen hallitus valittu nykyisten kannatusprosenttien pohjalta ?
- soinikiemurtelua
Nykyinen hallitus on valittu niiden puolueiden varaan, jotka uskalsivat ottaa ikävän vastuun kannettavakseen. Loisivan Soinin vastuuta pakoileva ps puolue ei kuulu siihen joukkoon.
- Voisitko kertoa ?
Miten tuo paljon mainostettu vastuun ottaminen ja kantaminen on näkynyt ?
- Hyvästi
Tosiaan lähtemällä vastuuta pakoon , pitihän se arvata kun puolueen nimi on Vasemmisto . Muut nyt kantavat sen vastuun , vasemmisto on nyt oppositiossa ,kukaan ei luusereita kaipaa. .
- Voisitko kertoa ?
Hyvästi kirjoitti:
Tosiaan lähtemällä vastuuta pakoon , pitihän se arvata kun puolueen nimi on Vasemmisto . Muut nyt kantavat sen vastuun , vasemmisto on nyt oppositiossa ,kukaan ei luusereita kaipaa. .
Miten tuo paljon mainostettu vastuun ottaminen ja kantaminen näkyy ? Niiden ottaminen mistä ? Ketä kantaa nyt vastuuta, mistä ja miten ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969