Olen muuttamassa Euraan ja kyselenkin mistä kannattaa lähteä kyselemään remonttitarvikkeita.
Rakennustarpeita
8
465
Vastaukset
- käytän
kylässä hyvä rautakauppa: Euran rakennustarvike, aah` vot....!
- Rahtivapaasti
Kollan pojilta saat puoleen hintaan siitä mitä raksatarvikkeesta.
Ja muista, kaikkiin raksatarvikkeen hintoihin lisätään rahti. Aina.- 6666
Kuskaako Kollan pojat tavarat ilmaseks tontille?
- legalzedwriter
Ei tietenkään! Jotkut vain yksinkertaisuudessaan uskovat niin...
- unlegalwriter
Ja jotkut vieläkin joulupukkiin. Kollan hinta sentään on se hinta millä sen tavaran siltä tontilta saa ulos kantaa, siihen ei tule mitään lisäkuluja niinkuin eurassa.
raksatarvikkeen rahtivedätyksillä saa monta reissua kollaan kustannettua ja tavaran hinnat on järkevämpiä. - Oopperalaulaja
Euran rakennustarvike.
K-maatalous
Agrimarket
Naapureista löytyy tosiaan tuo kolla sekä Säkylästä Rautanet ja Rautaelo. Eiköhän noilla nouse pytinki pystyyn?- hintamerkinnät
Agrimarketissa ei kannata käydä, sillä hinnat puuttuvat kuluttajansuojalain vastaisesti.
- loko
VEIKON VÄRI, ehdottomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709