Pelkällä vedellä ei kauan vesipeena pysy paikoillaan.
Minkälaista "geeliä" suosittelisitte jotta saisi hiukset pysymään litteänä ja takana?
Pitääkö olla vaha vai joku muu?
Miten saan pysymään vesipeenan?
4
268
Vastaukset
- Billy77.
Velipoika vetäisi purkillisen loctiten pikaliimaa niin jäi kampakin pystyyn
sitä siis ei kiitos..
mutta murray's vai onko liian tujua sekin? - hiusvahat
Murray´sin tai muiden valmistajien vahvimmat hiusvahat, mediumillakin voi pysyä. Etsi valmistajien kotisivut netistä, tuotetietokohdasta yleensä löydät maininnan onko vahan pitävyys (=hold) light, medium vai strong -tasoa. Pitävyys riippuu myös hiuksistasi ja niiden pituudesta. Netistä hakemalla löydät firmoja jotka myy Suomessa. Ehkä kaikilla puljuilla ei ole nettisivuja tai niissä erikseen mainittu että myyvät myös hiusvahoja? Kysele tapahtumissa ihmisiltä ja kattele alan tapahtumien myyntipöytiä. Nuorena sain hiukset päätä vasten myös hiusgeeleillä, muutta hiusvahat on "aidompi juttu" käyttää. Käytä mitä haluat, ei väliä, jos saat sillä haluamasi hiustyylin.
- DuckTail
Mikä olisi sellainen vaha/geeli, joka ei olisi kovin kiiltävää hiuksissa?
- hiusvahat
En ole kiinnittänyt kiiltoon huomiota, mutta ei ainakaan omaan silmään ole häirinnyt Murray´sin Beeswax ja Murray´s Superior. Molemmat vahoja. Muitakin vahoja olen käyttänyt eikä ole kukaan valittanut tulleensa sokeaksi häikäisevistä hiuksista. Makuja on tietty monia. Osta muutama erilainen purkki ja kokeile mikä niistä on mieleisin, ei niistä konkurssiin mene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764