Nettiin RGB, painoon CMYK. Entäs kun tulostaa tavallisella tulostimella?
Kiitos!
CMYK vai RGB tavalliselle tulostimelle
3
156
Vastaukset
- Tulostaja1
Toiselta sivustolta löytyneen tiedon mukaan kuvat voi jättää RBG-muotoon. Tulostin hoitaa homman puolestani.
- perusteet5
Taotaan rautalangasta:
RGB ei voi tulostaa millään koska se on valoa,
CMYK ei voi olla näytöllä koska se on maalia/väriainetta.
Näyttö voi toki yrittää jäljentää Cmyk värejä sellaisena kuin ne paperilla näkyisi.
Tulostin asetukset taas pitäisi joka tulostimelle kalibroida erikseen, siksi painotaloille on ihan sama lähetätkö tiedoston rgb muodossa, koska ne kuitenkin muuttavat sen.- Tulostaja1
Kiitos rautalankaselityksestä. Tämä kaikki on uutta minulle. Nyt tiedän hieman enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722