Heips,
Ilmoittauduin HYOn teologisen tiedekunnan pääsykokeisiin kesäkuulle.
Luettuaan nyt kerran ko. pääsykoekirjan "Mitä varhaiset kristityt uskoivat?" päätti tämä myöhäinen kristitty hakeutua varmuuden varoiksi nk. valmennuskurssille.
Löysin hät'hätään mm. seuraavat vaihtoehdot: Suomen raamattuopisto, http://www.sro.fi/raamattuopisto/kurssit-ja-tapahtumat/valmennuskurssi-teologiseen ja Kansanlähetysopisto, http://www.kansanlahetysopisto.fi/node/957
Nämä ovat valitettavasti ajallisesti toisensa pois sulkevia. lmoittauduin itse tuonne jälkimmäiseen.
Nyt kysyisinkin löytyisikö täältä ketään Helsinkiin pyrkivää, joka vuorostaan olisi menossa nimen omaan tuonne Raamattuopiston valmennukseen ja olisi halukas vaihtamaan valmennuskokemuksiaan tuossa joskus toukokuun alun kieppeillä, kun hommat ovat vielä hyvässä muistissa?
Ilmoita itsestäsi, niin mietitään yhdessä miten valmennusvaihto sitten käytännössä toteutetaan.
Yt, Marko
Teologisen valmennukset 2014: Ryttylä vs. Kauniainen
2
356
Vastaukset
- itämaan teologi
No niin,
terveisiä Ryttylästä. Täällä on vajaa parikymmentä Helsinkiin valmentautuvaa ja neljä Joensuuhun suuntavaa.
Samalla kuulin, että tuo Raamattuopiston (Kauniainen) kurssi olisi peruttu vähäisen osanottajamäärän johdosta. No, eipä kukaan ollutkaan täällä ilmoittautunut kyselyyni sinne osallistujaksi.
Laajennetaan hieman. Löytyykö ketään valmennuskurssivaihtoon, joka olisi osallistunut millekään valmennuskurssille (Valmennuskeskus, Exemia, jne.) tähtäimenään Helsingin teologinen tiedekunta 2014?
Ilmoittele itsestäsi, niin suunnitellaan lisää.
Marko - itämaan teologi
Pääsykokeet olivat tänään. Toivottavasti en enää tarvitse materiaaleja.
Kiitos aktiivisuudestanne ja hyvää kesää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202235- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221304- 851264
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261074Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel661018Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906