asia ei voi olla näin kun katsoo sitä määrää mitä persut tänne postaavat vaalimainoksiaan. jos täällä ei ole persujen mielestä lukijoita niin miksi persut näyttävät panostavan todella paljon mainontaan täällä. suurin piirtein jokaiseen avaukseen ilmestyy mielipuolisten persujen vaalimainos jossa kerrotaan missä junamiehet pitävät vaalitilaisuuksiaan
todellisuudessa täällä on satoja tuhansia lukijoita ja kirjoittajis ja siksi persut mainostaa täällä hyvin voimakkaasti
persujen mukaan täällä ei ole kun pari kolme lukijaa
16
76
Vastaukset
- ps salakatselijat
Esim. moniin televisio-ohjelmiin ammennetaan ideoita juuri tältä palstalta. Tämä onkin juuri siksi myös persujen lemmikkipalsta. He viihtyvät täällä oikein hyvin, vaikka toki punastelevatkin.
- Ukko Sannala
Toimittajat seuraa tunnetusti tätä palstaa myös. Kuuluisin poiminta oli joitakin vuosia sitten se Ylen uutisten "rotutohtori" joka perustui täällä keksittyyn pilkkanimeen. Hah, Hallis teki tutkintapyynnön Suomi24-läpästä...
Soinin "tää on mun puolue!" -baariuhoaminen tuli myös julkisuuteen tämän palstan kautta, mutta onko se ollut koskaan mediassa esillä?
- kuka nyt
noioden hullujen persujen aivoituksista tietää. persuthan tekee kaiken muuten eri tavalla kun normaalit ihmiset
- persuja ottaa
tyhjään kupoliin kun koko kansa nauraa niille
- kenttä pohtii
Totta. Jos persumainoksia eivät postaa persut niin kuka sitten? Tuskin tästä voi Arhinmäkeä syyttää?
- hstax.vttu
Antipersu majava.persu käy taas omasta mielestään älykkään aloituksensa jälkeen itsensä kanssa antipersulle hyvinkin tavanomaista omaa aloitustaan pohtivaa ja "kiittelevää" keskustelua itsensä kanssa. On se sairas yksilö tuokin antipersu, ja pakko todeta, että jos ei olisi noin selvästikin vittumainen luonne, voisi vaikkapa tuntea hieman sääliä - nyt ei kyllä säälitä, seotkoon paska multipersoona ongelmaansa.
- jllt908u90iwyr5
Jos tuo, joka on valinnut oikein hyvin itseään kuvaavan nimimerkin "hstax.vttu" on tyyppiesimerkki persusta, kuten oletan hänen olevan, ei kannata yllättyä. Juuri tuollainen seura ja ympäristö on heille omiaan!
- kysyjä.marsu
Sori että poikkean aiheesta, mutta miksi useimmat antipersut kirjoittavat lauseiden alut aina pienellä kirjaimella.
Ja miksi antipersu jättää loppukaneettia ennen tuollaisen mietintävälin.
Oikeinkirjoitus ja ulkoasu näyttää ja kuullostaa muutamalla kirjoittajalla samalta. Onko kyseessä siis sama henkilö? Sillä kun eräs vakikommentoija häipyy palstalta niin toinen rekisteröitynyt nimimerkki kunnostautuu aktiivisuudellaan ja myös toisinpäin??- mursu tietää
Voi pikku marsusesi. Älä turhaan vaivaa pientä päätäsi noin vaikeilla kysymyksillä. Jatka vain alapääni hivelyä.
- kuten sanoin..
..jatka alapään hivelyä ja imuttele kaveria, ei sinusta ole älyä vaativiin hommiin.
- Jatka jatka jatka ;)
kuten sanoin.. kirjoitti:
..jatka alapään hivelyä ja imuttele kaveria, ei sinusta ole älyä vaativiin hommiin.
:) vain unelmissasi, mutta ei ole mun juttuja :)
- Soinin valitsema
Kikkelimies edustaa vaaleissa Soinilaisia, ei Halla-aholaisia.
- täällä on joka
päivä satojatuhansia lukijoita
- kylmää faktaa,,,
Tämä palsta on juuri sillä tasolla, millä Timo Soini tahtoo sen olevan.
- Fakta kylmää,,,
Antipersuhan tämän tason romahduttaa joka kerta, kun menee yli antipersu matalan ymmärryskynnyksen, alkaa paska palstalla lentää, ja tietysti maininnalla . . . . olen persu, me persut jne. tuollaista älykästä ;) teinipoikamaista :)
- sääli, sääli
Fakta kylmää,,, kirjoitti:
Antipersuhan tämän tason romahduttaa joka kerta, kun menee yli antipersu matalan ymmärryskynnyksen, alkaa paska palstalla lentää, ja tietysti maininnalla . . . . olen persu, me persut jne. tuollaista älykästä ;) teinipoikamaista :)
Niin. Persu on uhriparka, jota olosuhteet ja antipersut aina vainoo. Vielä kylmäkin on !!! Eikä pöristinkään toimi niin kuin pitäisi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816