Nikkien valitseminen

VieläNikitön

Miten koet oman nikkisi ja kuinka muiden nikit vaikuttavat mieltymykseesi tai torjuntaansi? Ja millä periaatteella valitset nikkisi? Joka kerta eri, tai samaan keskusteluun saman, vai ihan vakituinen nikki kaikkialla? Ärsyttääkö sinua tietynlaisen tyylinen nikki toisella?

8

1278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wirnix

tietysti vakinikit vaikuttavat, toisten kanssa käy ajatukset/huumori yksiin ja toisten kanssa ei. Silloin on vaikeampaa nielaista asiakirjoitusta sellaiselta, josta ei muuten pidä, niin se vain on.

En juuri multinikkeile, mutta johonkin juttuun voin vastata ihan millä nikillä tahansa, jos kysytään neuvoa tai on ihan hullutteluketju, jossa nikki valitaan aiheen mukaan. Esimerkiksi taannoin oli ns. kukkaketju, jossa jokainen oli joku kukka.

Ei oikeastaan ole tullut vastaan ärsyttävän tyylistä nikkiä, sen sijaan joskus hienoja oivalluksia nikin valinnassa.

• LadyGrue

poikkeaa edukseen tämän päivän älyväläyksistä:)
      mietin juuri itselleni uutta nikkiä, joten yritän omasta puolestani vastailla.

oma nikkini syntyi tietystä elämäntilanteesta, eikä suinkaan ole tuulesta temmattu.mielestäni myös jokainen nainen on Lady, tavallaan.
      ei välttämättä huimaavan kaunis, rikas tai muuta kiiltokuvahömppää, nainen vaan on ainutlaatuinen.

jokainen on itse valinnut nikkinsä, omista mieltymyksistään, joten aika vaikea arvostella sen perusteella ketään.
      toki, jotkin törkeät nikit herättävät vastenmielisyyttä.
      omaperäisyys on valttia nikeissäkin ja ihastuttavia älynväläyksiäkin näkee.

vakinikki vai ei?
      siinä ikuisuuskysymys.
      vakinikki polttomerkitään helposti, hyväksi tai huonoksi.kritiikki on jossain vaiheessa väistämätön.
      anonyyminä kirjoittelu taas, keskustelet vain ilman nikin taakkaa.tällä palstalla tosin voi joskus tulla kummallisia kysymyksiä tai kommentteja;)

nikit itsessään eivät ärsytä, muutamat keskustelunaiheet kylläkin.
      mutta nehän voi onneksi ohittaa.
      enemmän kiinnitän huomiota keskustelun aiheeseen.

• Olen mielestäni kuin Tiikeri,tosin vanha sellainen,,epäluuloinen ja ärhäkkäluonteinen,,yksinään viihtyvä ja yksin kulkija,,häiriköille annan murinani kuulua..tuo Creat edessä on ystävyyden merkki,,sen tarina on pitkä ja kaunis,,.Usein tullessani johonkin jutturinkiin ,tutkin kuin tiikeri viidakon suojasta,missä mennään,,uskallankos tulla juttelemaan??Ja kesytetty minua ei ole,,kuljen missä haluan oikeastikkin,,ja heh Tiikeri saa kuulemma nurin isommankin saaliin,,*silmänisku*sehän on vahvin kissaeläin maailmassa!!Että silleen,,ukolleni itsepäisyyteni on kyllä joskus vaikea kestää,kun olen niin julli että kun yrittää komennella,otan pitkät hyvin äkkiä ja häivyn maisemista,,,Lämmöllä minusta saa uskollisen ystävän,,kuin kissasta kuunaan,,kissakin kiintyy lujasti vain yhteen ihmiseen,,vaistolla valitsen ystäväni,,en järjellä,,järki taisi mennä tuonne noin yhden lämpimän ihmisen mukaan,,,

• VieläNikillinen

myönteinen KYLLÄ.

• Valitkaa nyt hyvät ihmiset sitten semmoinen nikki että pystytte käyttämään sitä koko elämän ajan, esim. minä en ottais nikkiä antti19, koska tämä nikki sitten on huono kun täytän esim 20 koska tuota nikkiä ei pysty enää muuttamaa.
      Joten jos tahdotte käyttää tuommoista niin laittakaa vaikka jotain antti85...

Mutta varmasti teillä oli mielessä jotain erikoisempia nikkejä, mutta kuiteskin piti tämän verran kommentoida..

Ja minulla yleensä on semmoinen tapa että en torju ketään, tietysti jos joku alkaa hirveesti häiritsemään niin sitten se on torjuttava, kaikki ovat saman arvoisia on nikki mikä tahansa.

• VieläNikitön

Suomenkielisiä nikkejä tai sitten ulkomaalaisia listoja.

• tumputtaja

kiinnostaa?

• VieläNikitön

minua, kun sitä täällä kyselen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe