Voisko ton mailin saada kuntoon.
Posti ei liiku.
Maili ei toimi
2
67
Vastaukset
- Ei toimi!
Olivat itse kirjoittaneet aloituksen, jossa tiedottivat, että uudistettu posti avautuu 14.4. ja kaikki toimii. Nyt tuo(kin) aloitus on poistettu.
Silloin itse epäilin asiaa. Nyt tiedän epäilysteni aiheellisuuden. Kokeilin maanantaina. Lähetin toisaalta itselleni postia. Ei tullut automaattilähetyksenä takaisin. Ainakaan vielä tähän hetkeen mennessä eli torstaina. Mutta eipä ole ilmestynyt postilaatikkoonikaan Suomi24:ssä. Ei vaikka lähetyspää näyttää kaiken menneen ok.
Nyt ei siis SUomi24:n postiin ole enää yhtään luottamista. Nyt posteja jo katoaa!- löytyy kyllä
"Olivat itse kirjoittaneet aloituksen, jossa tiedottivat, että uudistettu posti avautuu 14.4. ja kaikki toimii. Nyt tuo(kin) aloitus on poistettu."
Ovat siirtäneet sen oikealle palstalle.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12184580
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52843Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745