Oli ess-10-rivi-ilmoitus tänään 17.4.2014. Meni äksön vahingossa Heinolan puolelle kyssärini.
Millainen on uusi KanThain työntekijä?
8
327
Vastaukset
- Tyydytetty asiakas
Antaa hyvät kyydit, ja lisämaksusta ilman kumia!
- Abipoika
Kiva, kiitti, lukea. Saan kummeiltani lakkiasislahjan ja käytän rahaosan häneen, samalla pääsen poikuudestani. Tekeekö mitä vain pyytää?
- Suosittelen
Rahasta tekee mitä vain. Aviomies tulee mukaan kimppaan jos haluat.
- Tenkanen
Pienellä jormalla voit vain haaveilla.
- Rippikouluboy14v
Tenkanen kirjoitti:
Pienellä jormalla voit vain haaveilla.
Mistä? Onks sill uudel väljä? Mikä on pien Jorma? Mulla pystys 12 sm, onks vähä?
- ihmejätkäootsinä
Rippikouluboy14v kirjoitti:
Mistä? Onks sill uudel väljä? Mikä on pien Jorma? Mulla pystys 12 sm, onks vähä?
No tolla sun kepilläs on sen verran väljä et on sama ku heiluttelis patonkia porttikongissa
- 11+11
Koska sinne on uusi nainen tullut? Vuoden vaihteessa kävin, eihän entinen vain ole pois lähtenyt?
- Anonyymi
Satsit lähti ainakin kososella liikkeelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745