Perunafarmarit oikeisiin töihin. Tukiaisilla eletään RÖYHKEÄSTI
PottuViljelijät
7
243
Vastaukset
- Avara katse
Tukiaisten avulla sinäkin pystyt niitä pottuja ostamaan, vieläpä kotimaisia.
Minäkin ymmärrän tuon vaikken tukea saa. Kotimaista kuitenkin mielummin.- Miksi?
Kotimaista ylihintaan?
Tavallinen ihminen globaalissa euroopassa ostaa lompakolle ystävälliseen hintaan, ei maajussin tukemiseksi.
Espanjalaiset kurkut ja tomaatit kasvavat luonnollisesti, ei kasvihuoneissa lähes napapiirillä (närpiö) lisäksi espanjassa kasvaneet ovat halvempia ja maukkaampia, sori vaan.
koska joku tukijuntti keksii kasvattaa banaaneja kasvihuoneissa mitkä kuluttavat energiaa älyttömästi.
Perunakin kasvaa etelässä hiukan paremmin (ympäri vuoden)
- Ne tulivat taas
Aikooko kaupunki tehdä jotain Kanadan/valkiposkihanhille, jotka paskovat mökkiläisten nurmikot täyteen! Ei ole todellakaan mukava tulla mökille pienten lasten kanssa, kun piha on sonnittu täyteen!! Ties monennenko kerran jo tänä kesänä...
- Julle77
Nyyh nyyn...mikä tissiposki itkupilli!!!
- lappjuntti
Kannattaa ruveta luomuviljelijäksi. Ne saa vieläkin enemmän tukiaisia, eikä ole velvoitetta edes tuottaa mitään myyntiin. Tarvitsee vain kuittailla! Ja sieltä Espanjasta tuodaan Suomeen kaikki myrkytetty paska, jota spanskit ei suostu itse syömään.
- Lartzan
UGAHUGA BUNDOLO KREEGAH !
Ostin vahingos luomu porkkanoita(aina pelännyt tohtiiko niin terveellisesti syödä)Mutta .ne tosiaan oli eri makuisia .Mahtuusko sanomaan, että parempia kuin ei luomu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774