mulla on pepussa ja reisissä selluliittia, olen normaalipainoinen, liikuntaa harrastava kasvissyöjä(kananmunat ja maitotuotteet menee) ja kala JOSKUS.
mulla on kuivaharja mutta kyllästyin kahdessa viikossa hinkkaamaan itteeni sillä kun en nähnyt tuloksia.olen todella kärsimätön kai :( sit kokeilin kahvipuru/kookosöljy sekoitusta hieroa selluliitti alueille pari kertaa viikkoon mut sekin on jäänyt vähälle :O ihme voiteita en ole ostellut koska en usko niihin saati pillereihin.luulen että minä hekuttelen liikaa 1-2 kertaa viikossa sokeriherkkuja... :O (olen kai koukussa sokeriin) muuten sillai terveet elämäntavat, en vedä känniä usein jne......vihree tee on lemppari ja välillä lasi punkkua tai pari olutta tai siideriä.
minulla on ollut tässä anoreksia ja selluliittia ei silloin ollut ja iskenyt himo laihduttaa takas sinne 40 kiloon jossa selluliittia ei ollut :( mutta haluan löytää toisen keinon... :O onko jollain vinkkei et saisin itteni rantakuntoon kesäksi? :) en tahdo selluliittien kanssa mennä rannalle, kun on toi anoreksia tausta, oon niin epävarma ulkonäöstäni jne.
ehdinkö päästä peppu ja reisi selluliitista eroon kesäksi?
sellusota
0
178
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748