Hyväksikäyttö?

emiliadee

Eli poikaystävä oli meillä yötä torstaista lauantaihin ja kun olimme jo lähteneet meiltä niin poikaystävä kertoo että oli pannut mua kun olin nukkunut, sitten hetken kyselyn jälkeen hän myönsi että oli molempinakin öinä. Ilman suojausta. En ollut tähän herännyt koska tunnetusti nukun väsyneenä todella sikeästi. Onko tää ihan oikein kun hän on minun poikaystäväni? Hyväksikäyttö vai ei? Kiitos jos vaivaudut vastaamaan.

32

1685

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+10

Tottakai on ihan oikein! Jos tuo poikaystävän kotiinsa, toosan tarjoaminen on suorastaan velvollisus.

• emiliadee

Kyllä se sai aiemminki... :'/

• nolifex
        emiliadee kirjoitti:

Kyllä se sai aiemminki... :'/

siis mitä se sai?

• emiliadeee
        nolifex kirjoitti:

siis mitä se sai?

siis kyllä me naitiin aiemmin illalla, sitten se rupes pelaa ja mä nukahdin.

• No, se nyt on ihan oma asiasi, vaivaako se sinua vai ei, mutta totta kai se on hyväksikäyttöä, jos on ilman suostumustasi kanssasi maannut. Täyttää kyllä tunnusmerkit. Mikäli sinusta on ok, että sinua naidaan nukkuessasi, siinä ei silloin ole mitään väärää. Mutta jos itse olisin sinun kengissäsi, kokisin itseni loukatuksi.

• emiliadee

En itse osaa suhtautua asiaan oikein mitenkään, ehkä hieman loukkaantunut mutta asialle ei voi enää mitään eikä hän sillä pahaa tarkoittanut joten ei siinä mitään. Mietin vain miten lain kannalta siihen suhtauduttaisiin :3

• ASDiriihf
        emiliadee kirjoitti:

En itse osaa suhtautua asiaan oikein mitenkään, ehkä hieman loukkaantunut mutta asialle ei voi enää mitään eikä hän sillä pahaa tarkoittanut joten ei siinä mitään. Mietin vain miten lain kannalta siihen suhtauduttaisiin :3

Oikeudessa se on sinun sana hänen sanaa vastaan. Olet kyllä nyt vähän hankalassa jamassa kun syytteen todistus vastuu on sinulla, mitenkäs todistat?

Vähän kyllä epäilyttää tommoiset "sikeään nukkumiset" selityksenä. Kuulostaa trollillta. Vai olitko kenties sammunut? Kyllä luulisi ihmisen heräävän vähemmästäkin hyökytyksestä kun kusellekin on vähemmästä herätty.

Eiköhän olisi helpompi vain heivata ukko pihalle, luottaa ja toivoa että se puhui paskaa

• emiliadeee
        ASDiriihf kirjoitti:

Oikeudessa se on sinun sana hänen sanaa vastaan. Olet kyllä nyt vähän hankalassa jamassa kun syytteen todistus vastuu on sinulla, mitenkäs todistat?

Vähän kyllä epäilyttää tommoiset "sikeään nukkumiset" selityksenä. Kuulostaa trollillta. Vai olitko kenties sammunut? Kyllä luulisi ihmisen heräävän vähemmästäkin hyökytyksestä kun kusellekin on vähemmästä herätty.

Eiköhän olisi helpompi vain heivata ukko pihalle, luottaa ja toivoa että se puhui paskaa

niin no ei mitää todisteita ookkaan, emmä sellasia tarvii. ei se valehdellu, jankkasin puol tuntii et oikeesti, sä kusetat, miks en heränny. ei näkyny yhtäkää valheen merkkii, se on oikeesti sairaan huono valehtelee. tiiän kyllä et se teki sen, mietin vaa et... mikskä tätä kutsutaa. tääl on mielipiteit vaa nii laidast laitaa.

• Jos et itse ollut tietoinen ja ilmaissut haluasi on tuo selvä hyväksikäyttö.

• tuhma ukko myös

Jos sinä et ole tuollaiseen suostumustasi antanut etukäteen, on kyse hyväksikäytöstä. Jos asia ei vaivaa enempää, mitäpä tuota miettimään. Jos et pysty hyväksymään tapahtunutta, laki on puolellasi ja voit halutessasi viedä asian lain edessä tulkittavaksi. Näyttöjen suhteen onkin sitten hankalampi, kun on vain sana sanaa vastaan ja olette harrastaneet muutenkin seksiä.

Kannattaa keskustella asia jatkoa ajatellen selväksi, että onko sellainen sinusta ok vai ei. Ja miettiä haluatko jatkaa hänen kanssaan edes. Kai sinulla joka tapauksessa on ehkäisy itselläsi, jos ilman suojausta naitte? Jos taas et muuten anna naida paljaalla, tuo on jopa törkeä teko mielestäni.

Sen tiedän omasta kokemuksesta että nukkuvan naisen varovasti ja huomaamatta ottaminen on erittäin kiihottavaa puuhaa, mutta en ilman lupaa uskaltaisi edes yrittää. Mulla on siihen pysyväislupa oman naisen kanssa ja jos hän herää puuhasteluuni, leikki jatkuu yhteisesti yleensä.

• emiliadee

Kiitti vastauksesta :) en siis yleensä anna paljaalla, eikä juu ollu mulla erikseen mitään suojausta, en mä osaa oikee suhtautuu asiaan enkä haluu millää viedä sitä lain eteen, mietin vain millaiseks teoks tää luokitellaan siellä. Niin no tuon kiihottumisen ymmärrän, se kun on sillä kulma fetissinä. Mut ei oo jätkällä tapana valehdella, varsinkaan tälläisista asioista, pitkän keskustelun jälkeen tulin siihen päätökseen että näin hän tosiaan oli tehnyt :/

• tuhma ukko myös
        emiliadee kirjoitti:

Kiitti vastauksesta :) en siis yleensä anna paljaalla, eikä juu ollu mulla erikseen mitään suojausta, en mä osaa oikee suhtautuu asiaan enkä haluu millää viedä sitä lain eteen, mietin vain millaiseks teoks tää luokitellaan siellä. Niin no tuon kiihottumisen ymmärrän, se kun on sillä kulma fetissinä. Mut ei oo jätkällä tapana valehdella, varsinkaan tälläisista asioista, pitkän keskustelun jälkeen tulin siihen päätökseen että näin hän tosiaan oli tehnyt :/

Kyllähän tuo raiskauksen puolelle taitaa mennä, jos lain edessä näytöt riittää. Jos et anna lupaa tehdä vastaisuudessa samaa ja toistuu kuitenkin, käyt lääkärintarkastuksessa jossa otetaan spermanäyte emättimestäsi ja se on jo painava todiste, jos muuten seksinne on hoidettu ehkäisyn kanssa aina.

Toivottavasti ei mitään ei toivottua seuraa tästä (traumoja, raskaaksi tai tautia). Tee nyt vähintäänkin oma mielipiteesi asiasta hänelle selväksi, älä paina villaisella jatkossa, muuten saat kokea vastaavia lähes joka yöreissu ja jatkossa sinulle ei välttämättä kerrota (fetissit kun sattuu houkuttamaan välillä vähän liikaakin).

Jokaisessa parisuhteessa olisi hyvä sopia seksuaaliseen kanssakäymiseen tietyt rajat, joita molemmat kunnioittaa. Kaikilla pitäisi olla oikeus valita millaista seksuaalista toiminta harrastaa, milloin, kenen kanssa ja missä tilassa.

• Moraalisesti tuomittavaa tuollainen todellakin on. Jos toinen ei lupaa anna/ole mukana voi himonsa hillitä. Erityisen törkeää on ehkäisyn puute jos sitä muuten edellytät.

• mies420

Kun olette harrastaneet seksiä aiemmin, niin tuota tapahtumaa voisi pitää vähän normaalina tapahtumana parisuhteessa. Toisaalta se väärin, kun toista naidaan kun hän on tiedottomassa tilassa ja ilman ehkäisyä, kun muuten touhuatte kondomin kanssa. On oma asiasi haluatko viedä asiaa eteenpäin vai haluatko jatkaa suhdetta.
      Oletteko keskustelleet asiasta, kuinka jatkossa toimitaan? Saako sinua alkaa naida kun nukut käyttäen kumia? Saako ylipäätään naida nukkuessa? yms...
      Meillä kotona vaimo on sanonut että hänet saa herättää naimalla. Ja silloin tällöin hän herääkin siihen että työnnyn takaapäin häneen....

• emiliadee

Kyllä minä ehkä enemmänkin olemuksellani osoitin että en tykännyt ajatuksesta, mutta kun jätkälläni on agressiohäiriö nii mietin joka sanan ennekuin uskallan sen sanoa niin asia on ehkä hieman vaikea ilmaista, pyysin että edes herättäisi minut ensi kerralla. Jätkäni on nyt selvästi mielipiteensä mua kohtaan ilmaissut " sä oot mun muija, mä saan laiminlyödä sua, sun ei on mun joo, mielipiteelläs ei oo merkitystä, joko tuun sun mukaa tai et mee ollenkaa ym. " en mä sitä silti missää tapauksessa haluu jättää. Osaa se käyttäytyäkkin. Välillä :D kiitos ku vastasit :3

• chgchg
        emiliadee kirjoitti:

Kyllä minä ehkä enemmänkin olemuksellani osoitin että en tykännyt ajatuksesta, mutta kun jätkälläni on agressiohäiriö nii mietin joka sanan ennekuin uskallan sen sanoa niin asia on ehkä hieman vaikea ilmaista, pyysin että edes herättäisi minut ensi kerralla. Jätkäni on nyt selvästi mielipiteensä mua kohtaan ilmaissut " sä oot mun muija, mä saan laiminlyödä sua, sun ei on mun joo, mielipiteelläs ei oo merkitystä, joko tuun sun mukaa tai et mee ollenkaa ym. " en mä sitä silti missää tapauksessa haluu jättää. Osaa se käyttäytyäkkin. Välillä :D kiitos ku vastasit :3

Joo joo. Paljastuit trolliksi.

Agressiohäiriöstä kärsivät eivät käyttäydy noin.

• emiliadeee
        chgchg kirjoitti:

Joo joo. Paljastuit trolliksi.

Agressiohäiriöstä kärsivät eivät käyttäydy noin.

mä mainitsin agressiohäiriöstä ja sen puheista erikseen. tiedän kyllä tasan tarkkaan mikä on agressiohäiriö. Ja mikä vitun trolli XD ihan ihminen olen, valitettavasti. että joudun olla niitä samanlaisia ku teidän kaltaset urpot on. :)

• MIES420

Annan ainoan oikean neuvon tuon viimeisen kirjoituksesi perusteella. JÄTÄ HÄNET. Ei ole oikein tuollaiset mielipiteet sinusta. Sanat "Mä saan laiminlyödä sua" voi muuttua seuraavaksi "mä saan lyödä sua". Sanat "sun ei on mun joo" voi tarkoittaa esimerkiksi tilanteessa jossa et halua seksiä, että hän kuitenkin ottaa seksiä, mikä tarkoittaisi tässä tilanteessa raiskausta. Ei muutama hyvä hetki saa korvata sitä mitä hän sinulle on jo tehnyt ja tulee tekemään.
      TOIVON SINULLE VAIN HYVÄÄ JA TURVALLISTA ELÄMÄÄ, SIKSI TÄMÄ NEUVO.

• Ei nuo kommentit nyt oikein kauhean tasapainoiselta ihmiseltä taida tulla. Sinuna harkitsisin mitä elämältäsi haet. Ettei mitään satu.

• tuhma ukko myös

Samoilla linjoilla olen kuin kaksi edellistä vastausta. Kuulostaa todella riskipeliltä jatkaa hänen kanssaan! Hyvää vauhtia olet jäämässä kokonaan alistetuksi ja sitten onkin hankala rimpuilla irti kun pahaksi kehittyy. Toivottavasti saat jätettyä ilman fyysisiä yhteenottoja, löydät kyllä sinua arvostavaa seuraa!

• emiliadeee

kiitos, mutta en mä oo sitä jättämässä. :l

• Oli oikein

Jos mennään samaan sänkyyn, on lupa naimiseen annettu.

• emiliadeee

no se sai sen aiemmin. sillo kun mä nukun, mä haluun nukkua. jos naidaan haluun ite edes tietää sen. tää ei oo ollu ongelma aiemmi

• Auts,

Poikakaverin tuli ero,jälkeempäim kerto kun oltiin sen kolmen kaverin luona juomassa. Kun olin nukkumassa(sammuin) niin oli kaikki nainut minua, aamulla heräsin märkänä ilman housuja. Kotiin mennessä oli kyllä pimsa kipeenä. Onko yleistä että kaveri antaa muidenkin naida????

• Ei hele... Anteeks ny vaa mutta tommoset mulkut ansaitsee joka ikine saada huolella päähänsä! Nyt kyllä... Prkl.

• Ei, ainakaan ilman lupaa. Vittu millaista porukkaa..

• nauttiva nainen

Ikävää että sulle on käynyt noin, mutta täytyy myös sanoo et kundikaverisi seksitaidoissa taitaa olla tooodella paljon parantamisen varaa jos et siihen herää. Vaikka olisin miten väsynyt / jopa sammunut, niin aina olen herännyt viimeistään juuri ennen orgasmini tuloa. Ehkä se onkin juuri se joka herättää. Toivottavasti sinäkin saat joskus joltain muulta kuin nykyiseltäsi samanlaista huumaavaa seksiä

• mitä hele .... XD kiitos näist nauruist, siis, kyl ihmine todellaki voi nukkuu nii sikeesti :DD ja en mä tiiä kaua se edes pani enne nukahtamistaa :DD kuolen nauruu täällä XD kyllä se panna osaa, sen sanon. :3

• Nuori nainen

Kyllä heräsin ilman housuja kun kaverini isä työnsi osoa sisään. En kehdannut kun olla niin kauan kun lopetti ähkien.

• Alkoholisti,,
        Nuori nainen kirjoitti:

Kyllä heräsin ilman housuja kun kaverini isä työnsi osoa sisään. En kehdannut kun olla niin kauan kun lopetti ähkien.

Minä käyn pailaamassa monta kertaa viikossa, filmi sammuu ja yleensä on vanha mies aamulla päällä. Noloo kun ei muista mitään missä oli. Olen 19v ja joskus on ollut 70v mikä ei meinannut millään lopettaa, kyllä nolotti kun ei muista mitään.

• Alkoholisti,, kirjoitti:

Minä käyn pailaamassa monta kertaa viikossa, filmi sammuu ja yleensä on vanha mies aamulla päällä. Noloo kun ei muista mitään missä oli. Olen 19v ja joskus on ollut 70v mikä ei meinannut millään lopettaa, kyllä nolotti kun ei muista mitään.

Alkoholisti missä päin asut?

• poika16v :)

Voi olla että poikaystävälläsi on samallainen fantasia kuin minulla nimittäin nukkuvan tytln naiminen/hyväileminen. Kannattaa jutella asiasta hänelle ja sopia että mitä jatkossa teette.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1659
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1578
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1373
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1329
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1265
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1028
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      991
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      939
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      921
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      836
    Aihe