@suomi24
Jotain kertoo Suomi24-palveluista se että jos Suomi24:n postistä lähettää viestin Gmail-osoitteeseen, se luokitellaan automaattisesti roskapostiksi ja mene Spam-kansioon.
Aikooko Suomi24 tehdä asialle mitään???????
Suomi24 sähköposti on roskapostia sanoo GMAIL
3
123
Vastaukset
- z24-kriisi
Näin on käynyt jo tovin aikaa.
Ketä kiinnostaa? Vähiten Suomi24:sta, näköjään..
Kyllähän @suomi24 osaa palvelujensa pilaamisen ihan kiitettävästi, olisi joskus kiva nähdä muunlaisia onnistumisia, jopa käyttäjiensä palautteen huomioimista.
Odotellaan, joskus se paistaa päivä risukasaankin - kato asetukset
Ei kyllä omassa Gmailissani näin käy. Olet tainnut muutella vähän asetuksia.
Suomen sähköpostit tulevat aivan normaalisti näkyviin, kuten kaikki muutkin.- Gmail rules
@suomi24
Asetuksia en ole muuttanut. Itse olet tehnyt valinnan 'Not spam'.
Gmail sanoo kun Spam-kansiosta suomi24-osoitteesta lähetetyn viestin aukaisee:
"Why is this message in Spam? It's similar to messages that were detected by our spam filters. "
Lisätietoa: http://support.google.com/mail/bin/answer.py?hl=en&answer=1366858&ctx=mail&expand=5
Aiemmin gmail ei pitänyt suomi24-postia spämminä, nyt pitää. Samasta asiasta on keskusteltu palstoilla aiemminkin. Suomi24.fi ei ole luotettu domain, Suomi24:n pitäisi asialle tehdä, tietävät ongelmasta - mitään ei vain taas tapahdu ilman nokkimista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764